Terug naar overzicht
Hoi Ruth, Heb je even de foto's van mijn proef gestuurd :-) Zij heeft bij mij, omdat ik bruine ogen heb, aardetinten gebruikt, maar wel lekker discreet :-) GroetjesFilipa
Hey Filipa wil jij je foto"s ook naar mij sturen aub? nataja7@hotmail.com
Hier draait alles om glamour! Dus mijn ogen zijn smokey eyes met vanboven een wit/grijze lijn die helemaal blinkt Aangezien de rest niet téveel geaccentueerd wordt, kan het!
Heeft iemand voorbeeldjes van bruidsmake-up (kvleminckx@yahoo.com)? De mevrouw die het bij mij gaat doen, heeft me gevraagd om bij de proefsessie enkele voorbeelden mee te brengen die me aanstaan, maar ik heb er niet echt gevonden. Ik wil graag iets neutraals, niet te opvallends, want ik draag anders nooit make-up! Bedankt!
Ik ben er nog niet helemaal aan uit. Ik draag enkel make-up om naar een feestje te gaan. Ik hou er wel van om niet helemaal neutraal te gaan, maar ergens een opvallender accent te leggen, ofwel de ogen, ofwel de lippen. Ik vermoed dat het de lippen gaan worden. Mijn kleedje is ivoorkleurig met bordeaux accenten, dus ik zou wel voor (licht) bordeauxlippen durven gaan. Je mag toch een beetje opvallen hé!
Hoi! Ik schmink mij nooit echt. Het enigste wat ik doe is gewoon fond de teint smeren.Dus het zou raar zijn als ik dan opeens fel geschminkt zou zijn.Ik hou het dus ook neutraal.Ik heb zaterdag mijn proef make-up. Ik ben benieuwd