Nu Online
Momenteel zijn er 784 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

24-4-2011 10:41:50
Hallo allemaal,
we wouden na onze trouw in Juli een paar dagen erop uit gaan. we dachten aan een citytrip omdat we ook aan het bouwen zijn en ons geld hard nodig hebben.
Heeft er iemand misschien een leuk idee? plaats waar jullie al geweest zijn?
ik dacht aan Barcelona? mijn vriend: de moezel, begin frankrijk, .........

gr Ellen

ellen
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 634

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik24-4-2011 11:20:56

Barcelona is een aanrader,zeker wat betreft citytrips is dat echt de top, vind ik. Maar het kan ook supertof zijn om een huisje te huren, een bed en breakfast, of met het tentje naar Frankrijk te gaan. Het valt een beetje te zien wat je verwacht natuurlijk van je huwelijksreis en wat je budget is. Barcelona is niet goedkoop, en je komt in een grote stad toch altijd tot de verleiding om jezelf in de watten te leggen :)... en je moet jezelf toch een beetje iets gunnen voor je huwelijksreis. Het is per slot van rekening normaal gezien de enige keer dat je zo een reis maakt:)

Wij hebben vorig jaar het zuiven van de Champagnestreek gedaan in Frankrijk. Ook supertof, want je hebt daar meren en zo waar je in kan zwemmen en aan de strandjes kan liggen. Als je rond de 14de juli gaat heb je in Frankrijk het vuurwerk er ook nog eens bovenop:). En een rondleiding in een Champagnehuis is ook wel echt supertof. Probeer dan wel een kleiner huis te nemen, die zijn vaak gratis en vrijgeviger:)

Veel succes met het zoeken naar een leuke bestemming:)

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik24-4-2011 12:12:39

Zeker en vast Barcelona. Ik ben hier ten huwelijk gevraagd en het was al een van mijn favoriete steden. We logeerden in een hotelletje/studentenaccomodatie (Melon District Marina) voor €25/nacht/kamer. Zeer modern, alle comfort, maar je moet zelf voor ontbijt (eten in het algemeen) zorgen.
Ryan Air vliegt nu ook rechtstreeks naar Barcelona. Altijd gemakkelijk. Het 'leven' in Barcelona valt ook goed mee, ongeveer zelfde prijzen als hier, maar als je veel wil bezichtigen wordt het wel duur. Voor 5 dagen waren we €800 kwijt voor ons twee en we hebben ons zeker niet ingehouden.

Maar daarnaast kun je natuurlijk zelf je reis maken. Een weekendje wellness kan ook altijd deugd doen. Het hoeft daarvoor allemaal niet duur te zijn.

Veel plezier in ieder geval!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik24-4-2011 19:15:40

wij huren een huisje, in de regio van Bordeaux, eerste week september, met zwembad, ongeveer 400 euro voor een week.

Ook etretat in Normandie aan de kust is zeer mooi! Wij logeerden in villa bligny**** voor een week; vind ik ook wel mooi en romantisch voor een huwelijksreisje. Met jaccuzzi in de tuin en saunatje

bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik25-4-2011 8:58:12

Ik heb een vlucht geboekt naar Rome (190 euro voor ons tweetjes) en nu ga ik op zoek naar een hotelleke om eerst drie dagen Rome te doen, en dan nog 5 dagen doorijden naar een B&B in Umbrie of Toscane met een huurrauto.. MMMM kijk er echt al naar uit! Succes! Wij kochten ook net een huis, dus vandaar doen wij het ook iets rustiger..

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik25-4-2011 11:32:12

Wij wouden ook eerst een citytrip doen (kwestie van geld uit te sparen), maar zijn erachter gekomen dat een citytrip bijna evenveel kost als een weekje vakantie op diezelfde plaats!

We zijn dus nog altijd aan het twijfelen!

A.
23-7-2011
 Meld misbruik25-4-2011 11:52:31

Rome, Parijs, Boedapest, Praag, Wenen,... allemaal mooie plaatsen.
Voor mij springt Parijs erboven uit omdat ik daar ten huwelijk ben gevraagd.. maar alle steden hebben hun charme zalle!!

Els
10-9-2011
 Meld misbruik25-4-2011 20:08:30

Wij doen een citytrip naar Barcelona! Ben er nog nooit geweest, maar lijkt me wel een ideale locatie na je huwelijk :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums