Terug naar overzicht
Jep, ziet er goed uit. Ik heb dezelfde onderdelen... Lijkt wel veel in zo een lijst he!Succes ermee!Katrien 18/08/06
Hoi Katrien,Dank u wel voor je spoedig antwoord! Heb je ze ook in deze volgorde?nemen jullie ook zoveel liedjes?Muziek vind ik prachtig in een huwelijksviering maar ja, neemt ook veel tijd in beslag hé.En moet het gebed over de gaven niet voor de communie komen?Groetjes, Kimberly
Wel Kimberly, de volgorde is niet volledig dezelfde, maar ik denk dat het meeste wel klopt. Ik heb me voor volgorde gebaseerd op boek dat ik van pastoor kreeg en op template die ik vond bij downloads op adagioceremonie.behttp://www.adagioceremonie.be/html/nl/SourcesAdagio/Mod... Ik denk dat de pastoor je uiteindelijk het best kan helpen, hij bepaalt meestal zelf een beetje hoe alles verloopt. Is ie niet behulpzaam of heeft ie het niet goed doorgenomen?Succes en jaag je er niet te veel in op!Groetjes
Ik weet niet, ik denk wel dat hij het goed heeft doorgenomen. Hij is super open en waarschijnlijk ook daarmee dat hij niet tilt aan een andere volgorde.
er is natuurlijk wel een verschil tussen een huwelijksviering en een huwelijksmis.de viering of inzegening is bijna hetzelfde alleen zonder communie, offerande en groot dankgebed. (het bevat dus eigenlijk de belangrijkste dingen en de zever later ze eruit bij wijze van spreken :-)))wij hebben voor deze inzegening gekozen en de indeling is toch ook zo ongeveerMieke13/05/06
Klopt inderdaad, het lijkt effe veel. Maar op het internet vind je wel leuke teksten. Daarnaast moet je maar eens boekjes vragen van vrienden of familie.