Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fototoestel op tafel

24-4-2011 15:05:00
Hey,

Wij hadden gedacht om tijdens het avondfeest op elke tafel een wegwerpfototoestel te plaatsen zodat de gasten onderling wat spontane foto's van elkaar kunnen maken.

We zijn ehter nog op zoek naar een leuk tekstje dat wij bij de fototoestellen kunnen plaatsen om de mensen aan te zetten tot het trekken van de foto's.

Heeft er iemand leuke ideetjes?

Alvast bedankt!
Katinka

katinka
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1515

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik24-4-2011 16:31:58

wij hebben dat ook.. zijn ook voor elke tafel een wegwerptoestel gaan kopen, maar gaan er geen papierke bijzetten, denk da ze het zo ook gaan snappen, en nu maar hopen da we mooie fotos ervan gaan hebben he...

katrien
24-9-2011
 Meld misbruik24-4-2011 16:45:48

Wij gaan ook wegwerptoestellen op de tafel's zetten, maar ook geen tekst erop.
Groetjes

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik24-4-2011 17:39:39

toestelletjes zijn héél goed en goedkoop bij ACTION, 2,98 euro met flits en 27 fotos

funfoto

Meld misbruik24-4-2011 18:57:13

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik24-4-2011 19:07:07

Hoi!

Bij vrienden van ons hadden ze onlangs een foto van hun hond bij de fototoestellen geplakt. De hond vertelde dan dat hij er niet bij mocht zijn op het feestje, maar wel wou kunnen meegenieten van de herinneringen. En dan moesten we voor hun hond foto's nemen... Tjah, 't is maar een ideetje.
Of het de moeite is om zoiets te doen, dat weet ik zelf niet, maar andere vrienden (de foto's van de vrienden van daarnet daarvan weet ik het nog niet) vonden het erg leuk. Zij zeiden dat ze hele mooie foto's hadden en dat zo toch iedereen op de foto's stond. Zo konden ze toch genieten van bepaalde momenten waar ze zelf niet bij waren.
Zelf zijn wij van plan om gewoon aan heel veel mensen te vragen om hun digitale camera mee te brengen en de foto's die ze van die avond nemen, dan door te sturen naar ons, dan kunnen we zelf kiezen welke foto's we laten afmaken.

katinka
7-5-2011
 Meld misbruik24-4-2011 19:58:39

Alvast bedankt voor de reacties !

ondertussen heb ik via een vorig bericht toch nog een leuk tekstje gevonden :)

Van mooie momenten en gekke
bekken

mag je heel veel foto's trekken

zo weten wij nadien

wat we allemaal niet hebben gezien

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik24-4-2011 20:36:48

Dat is inderdaad leuk!

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik24-4-2011 20:52:09

Wij hebben zelf met etikettenpapier hoesjes gemaakt voor de wegwerptoestelletjes van het kruitvat. Dit in dezelfde lay-out als onze uitnodigingen en de andere kaartjes die er op de bruiloft gebruikt zullen worden. De tekst die Katinka postte, hebben wij erop gezet!
Daarnaast nog een aantal instructies 'hier door het gaatje kijken' - 'vergeet de flits niet aan te zetten'...

Veel succes ermee...

katinka
7-5-2011
 Meld misbruik24-4-2011 21:26:44

Hey Elke,

Heb je daar toevallig ook een foto van? en zou je die mijn willen doorsturen?
e-mail: katinka_tinkske@hotmail.com

groetjes

Annemiek
29-10-2011
 Meld misbruik24-4-2011 22:24:25

Hallo Elke,

Mocht je hier een foto van hebben, zou je me deze dan ook willen doorsturen? Klinkt erg leuk!
E-mail: manu_annemiek@hotmail.com

Groetjes!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik24-4-2011 22:45:47

Hey Elke, mee tooo? :) heidi.peelman @ hotmail.com

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-4-2011 10:56:35

Vrienden van ons hebben dat ook gedaan, met een bedroevend resultaat...
* Foto's die onder/overbelicht zijn
* mensen die er maar half opstaan (veel mensen zijn het niet meer gewoon om door het 'gaatje' te kijken)
* vééééééél keer de openingsdans en de taart en zo...
* je kan op voorhand niet selecteren, dus een hoge ontwikkelingskost voor wat het maar is...

Wij hadden het dus anders aangepakt en op onze huwelijkssite volgende oproep geplaatst:

OPROEP

Lieve gasten allemaal,

Onze fotograaf zal er niet bij zijn op het avondfeest.

Toch was een fotootje wel leuk geweest.

Daarom durven wij vragen,

uw digitaal fototoestel mee te dragen.

Als je ons de foto's nadien bezorgt,

wordt er voor de eventuele onkosten zeker gezorgd!

Alvast bedankt en een dikke kus!

Zo hadden wij meteen honderden foto's waaruit we konden kiezen!
.klok2{ font-size: 11px; font-weight: bold; color: #ffffff; letter-spacing: 2px; background-color: #C72A11; border: none; font-family: Verdana; text-align: center; padding-top:3px; padding-right:10px;

katinka
7-5-2011
 Meld misbruik25-4-2011 11:19:48

Een site hebben we niet, en heel wat mensen die komen kunnen we ook niet direct meer contacteren via mail of zo.

Daarvoor is het bij ons nu dus al wat laat.

Momenteel zijn we terug wat aan het twijfelen of we het nu wel of niet zullen doen :)

hebben nog heel even tijd dus ja :)

en @ Véronique, ik denk dat ik twee jaar terug nog bij u in de klas stage heb gedaan :)

groetjes! Katinka

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik25-4-2011 12:09:55

Als je het toch zou doen, laat ze dan afdrukken bij een winkel waar je hier een vast bedrag voor betaald, dat komt, zeker als je 36 foto's per camera hebt, vaak goedkoper uit dan een bedrag per foto. Of, als dat nog ergens gaat, eerst alleen ontwikkelen en op de negatieven selecteren welke foto's je echt laat afdrukken, maar dat zal alleen voordeliger zijn als er maar weinig echt geslaagde foto's bij zitten.

Wij gaan trouwens ook aan verschillende mensen vragen om hun fotocamera mee te nemen en die foto's achteraf door te sturen. En misschien zelf ook wel gewoon wat foto's maken.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-4-2011 13:29:35

Katinka... Die naam zegt me inderdaad nog iets! Ben jij niet kleuterleidster?
Grappig om je hier tegen te komen! :-)

katinka
7-5-2011
 Meld misbruik25-4-2011 17:09:21

jaja, inderdaad kleuterleidster :)

was trouwens vorig jaar want toen was het mijn laatste jaar als student. heb toen een weekje stage gedaan bij jullie in de klas.

momenteel afgestudeerd en aan het werken :)

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik26-4-2011 9:18:51

Ik wilde eerst ook wegwerpcamera's nemen, maar na overleg met mijn aanstaande hebben we besloten om dit toch niet te doen. Ook in verband met slechte kwaliteit, veel dezelfde foto's, duur in ontwikkeling. Nu gaan we "slechts" 2 of 3 digitale camera's plaatsen (ca. 80 Euro per stuk en een digitale camera kan je altijd wel gebruiken) met de vraag of mensen foto's willen maken. Dit houdt in dat we maximaal 3 keer dezelfde foto's krijgen, betere kwaliteit, we hoeven ze niet allemaal af te drukken, want kunnen kiezen en de voornaamste reden: onze fotograaf gaat ook deze foto's selecteren, bewerken en een digitaal album van maken wat past bij haar foto's en album!!!

mona
26-8-2011
 Meld misbruik26-4-2011 22:14:17

Ik was ook van plan om aan de meeste mensen te vragen als ze hun digitale willen meenemen zodat wij ook foto's van hun op het feest hebben en zo kan je naderhand ook de goeie foto's eruit halen. Bij een wergwerpcamera kun je dat niet zien.
want onze fotograaf blijft al héél de dag bij ons en juist voor het avondfeest heeft ze gedaan.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik30-4-2011 20:43:57

http://www.defeestcameraadjes.be/

misschien is dit ook een leuk idee? ik ben er nog niet over uit of ik dat zou willen... maar het is alvast een goed alternatief voor de wegwerpcamera's ! Ik heb van Fredie hier op het forum gehoord dat zij wél heel blij waren met hun foto's van de wegwerpcamera's, maar dat je wel beter kijkt naar de betere camera'tjes, en niet bij axion of kruidvat de goedkoopste haalt... wat mij wel logisch lijkt...

stefanie
10-9-2011
 Meld misbruik3-5-2011 22:38:51

elke mij mag je de foto s ook doorsturen!! leuk idee!! ;), rost.stefanie@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...