TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
7-7-2012
|
24-4-2011 23:16:29
hey ! Ja hoor, vele lotgenootjes :)
het forum is verslavend, ik waarschuw je ! ;)
|
|
tamara
20-5-2011
|
25-4-2011 1:23:59
proficiat met jullie verloving!
geniet ervan want het wordt een super mooie tijd en voor je het weet is je dagje er!
ik ben nu 2 jaar verloofd, en had in het begin zoiets van amai nog 2 jaar :( zo lang :(
en als ik nu kijk is het zo snel gegaan, binnen 24 dagen is het zover :)
en idd dit forum is verslavend, maar oh zo nuttig :)
groetjes en veel succes
|
|
jeff
27-8-2011
|
25-4-2011 7:20:23
Hey hey Verleden jaar in juni, kwamen wij voor de eerste maal op de site hier. Nog met het cijfer drie vooraan op de teller, nu naderen we bijna onze "100" dagen, en die gaan we alvast vieren! -) Het gaat echt wel vlug, ons huwelijk zit voor 95% veel gedaan tijdens de winteravonden, en nu dus meer op ons gemak. Nog enkel uitnodigingen versturen, tafelschikking, en enkele kleine details te doen. Kijk ook eens op trouwplaza, ook wel leuk voor ideetjes. Inderdaad deze site werkt verslavend, wij hebben al veel gepost, maar ook veel nuttigs kunnen uithalen! Goede raad : er kan van alles gebeuren in de aanloop naar jullie huwelijk.....neem steeds voorzorgen. Mijn neef die ging huwen op 18juni is ondertussen gestorven in een auto ongeval. Neem overal kontrakten en lees na wat er gebeurt on geval van annulatie bestelling, want je moet op weinig begrip rekenen van sommige handelaars, gelukkig zijn ze allemaal niet zo, we hadden zeer goede ook, maar neem je voorzorgen, en hopelijk is het niet nodig. Ik heb daarover, annulatie door sterfgeval hier een topic geplaatst in tweede helft maart. Veel succes en geniet van jullie voorbereidingen
|
|
Evelien
1-9-2012
|
25-4-2011 9:04:36
Heyhey!
Een dikke proficiat!
Wij trouwen 1/09/2012 en hebben al de feestzaal, fotograaf, ceremoniemeester en vervoer (= de echt "dringende" zaken ;-)) vastliggen ;-). Een dj moeten wij niet zoeken (doet iemand van de familie) en de wet en kerk kunnen we maar 1j op voorhand vastleggen, dus voor ons is het nu ook ff nietsdoen ;-).
Groetjes en veel succes!
Evelien
|
|
Chantal
16-6-2012
|
25-4-2011 10:57:08
Een dikke proficiat met jullie verloving!
Wij trouwen een weekje voor jullie (op 16 juni 2012)...wij hebben al verschillende dingen geregeld, gewoon omdat het leuk is om te doen en omdat we er dan al vanaf zijn en ons daar al geen zorgen meer om moeten maken:
- Feestzaal
- Gemeentehuis (bij ons konden we datum en uur al wel 'reserveren', 6 maanden voor de trouw moeten we dan de definitieve zaken gaan vastleggen)
- kerk is bij ons niet nodig, wij doen een persoonlijke viering in de tuin van de feestzaal, maar hiervoor hebben we al een begeleider vastgelegd (Het Moment)
- Zangeres viering
- DJ
- Ceremoniemeester
- Ceremoniewagen
- Fotograaf
- Ik ga zelf onze uitnodigingen/tekeningen voor de tafelindeling tekenen, en laat dit dan professioneel afwerken door een grafisch vormgeefster (dat wordt iemand van het forum hier...dus ben heel blij dat zij ons hiermee wil helpen!!) - Kapster en make-up (is een vrienden van mij)
- Voorlopige gastenlijst werd opgemaakt
- Checklist met to do's opgemaakt
- Voorlopige dagplanning voor 16 juni opgemaakt
- Huwelijksreis gereserveerd
Geniet van alle voorbereidingen en de tijd dat jullie verloofd zijn...ik vind het echt zalig om vanalles te regelen met mijn ventje en na te denken over welke dingen we wel en niet willen.
En dit forum gaat je alleszins heel veel inspiratie en ideetjes geven! Maar zoals anderen al zeiden: tis verslavend
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Patrick
|
25-4-2011 12:57:26
Dag Caroline,
Proficiat met jullie beslissing.
Indien je nog een fotograaf zoekt, kijk gerust op mijn website : www.fotowillem.be of klik op mijn profielfoto.
Hopelijk hoor ik nog van jullie
Vriendelijke groeten
Patrick Willem
|
|
Sandro
|
25-4-2011 14:32:15
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
25-4-2011 19:06:31
Heyhey,
Wij trouwen ook 23 juni 2012! Wij hebben al geboekt:
- ceremoniemeester
- 2 live-bands
- fotograaf
- videograaf
- make-upartieste/haarstyliste
- bruidstaart
- vervoer.
Deze zomer ga ik trouwkleedjes passen en hebben we een afspraak voor onze huwelijksviering (UVV). In het najaar gaan we dan kijken voor uitnodigingen en ringen.
Spannend allemaal hè :)
Dikke proficiat met de verloving en tot hoors!
Liefs,
Nathalie
|
|
kelly
23-6-2012
|
25-4-2011 22:44:51
Hey Caroline, Hier nog iemand die op dezelfde dag trouwt. Wat wij al hebben vastliggen : -Zaal -Dj -Fotograaf -Uur en datum gemeentehuis Het volgende dat we nu gaan doen is ons vervoer vastleggen. Groetjes, Kelly
|
|
Sandro
|
26-4-2011 9:19:16
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|