TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
|
25-4-2011 4:39:39
Is het geen optie om je trouwkleed en ringen in het buitenland te kopen? Ik woon ook niet in belgie, mar trouw er wel, en wij hebben hier ringen gekocht en ook onze kleren. Ik neem alles dan gewoon mee op het vliegtuig...
|
|
Joke
26-8-2011
|
25-4-2011 6:00:16
Helaas, wij wonen in Korea, en ik ben 1m70 en weeg ongeveer 65 kg. Als ik hier een winkel binnen ga, zeggen ze: 'O my god, you a'l'e huge. No big size available! Je kan je al voorstellen hoe bevorderlijk dat is voor mijn zelfvertrouwen! :) Hier is small en extra small de gangbare maat ... Ringen kan nog een optie zijn, maar tot dusver ook nog niet in geslaagd iets te vinden naar onze smaak!
|
|
jeff
27-8-2011
|
25-4-2011 7:10:25
Eens kijken bij de outlet store van La Sposa, welk mooie kleedjes te vvinden aan héél redelijke prijzen!
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
25-4-2011 9:07:21
Voor de ringen is Izegem (Fede di Oro) niet zo ver. Je moet wel vooraf een afspraak maken! Voor trouwkledij: Heb je je trouwkleed al nodig in juli voor de wet? Anders misschien eens naar Tati in Leers (op de E403 richting Doornik, afrit Pecq). Daar zijn de kleedjes heel goedkoop en je kan je kleed zo meenemen, maar het wordt ter plaatse niet aangepast van maat. Dus daar moet je nog iemand voor zoeken dan. Als je anders een trouwwinkel binnen gaat stappen, dan gaan ze dat niet zien zitten om dat te bestellen en aan te passen tegen augustus (of juli) vrees ik. http://www.tati.fr/mariage.html
|
|
Jolien
26-8-2011
|
25-4-2011 10:45:49
Hey Joke, Je kan misschien eens gaan kijken bij Robel in Roeselare. Ik ben volledig gekleed voor 500€ (kleed, juwelen, schoenen en lingerie). Wij haalden onze ringen bij juwelier Gysels te Lichtervelde. Succes met je zoektocht!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
25-4-2011 10:50:28
Voor een kleed zal je geen kleed 'op maat' kunnen bestellen, want er is geen tijd voor aanpassingen en de besteltijden zijn té lang voor de periode die je nog maar hebt... Je zal dus idd een winkel moeten zoeken (outlet of zo) waar je jouw kleed direct meekrijgt.
Ik heb al héél goeie dingen gehoord over azie-export via internet. Daar zou je goedkope kleedjes kunnen bestellen (op maat) en zouden héél mooi zijn. Heb er geen ervaringen mee, maar heb hier op het forum al goeie dingen over gehoord. Geen idee ivm de levertijden...
|
|
Heidi
7-7-2012
|
25-4-2011 10:51:56
In Brussel, Rue De Brabant, een beetje een buitenlandse bevolking daar in die buurt... maar ze verkopen daar ook veel bruids- en suitejurken aan véél democratischere prijzen dan de onze. De buurt lijkt een beetje .... apart, maar het is zeker de moeite waard ! Ik ga er jaarlijks een paar keer voor schoenen en jassen... het is dan opvallend hoeveel winkels met bruidsjurken zij hebben ! Op het eerste zicht zijn het allemaal opvallende, roze/Gele/paarse kleedjes, maar er zitten ook mooie neutrale tussen :) gewone even durven gaan kijken !
Verder ben ik niet van West-Vlaanderen dus kani k geen andere tips geven, behalve dan misschien google te gebruiken om alvast enkele juweliers/visagistes/kapsters te vinden.
Hier op de site kan je ook wel eens snuisteren tussen alle topics(met de zoekoptie), al regelmatig zijn er visagistes ed. ter sprake gekomen.
|
|
Ci
13-9-2013
|
25-4-2011 13:18:35
Ik zou idd ook enkele winkels contacteren, direct een afspraak makenen je probleem uitleggen. Zeg vb in de bruidswinkels wat je ongeveer wil van jurk, de prijs en dat het direct mee te nemen is, dan kunnen ze direct zeggen of ze je kunnen helpen of niet...
Idem voor de ringen, zeg dan dat het is om direct mee te nemen. Ze zullen wel een deel voorraad hebben, maar waarschijnlijk niet de volledige collectie.
|
|
Rebecca
26-5-2012
|
26-4-2011 9:46:27
Voor kapsels en make-up aan huis in regio Brugge: Xanthippe
|
|
Isabelle
7-5-2011
|
26-4-2011 14:14:22
hoi Joke,
Ik ben zelf ook van Brugge en heb m'n kleedje gevonden bij Bruidshuis Steven te Torhout, het is niet zo bekend, maar ze zijn er supervriendelijk en je hebt ook een deeltje outlet..
Prijzen vallen er heel goed mee, misschien contacteer je ze best eens op voorhand al wat er misschien mogelijk is in jouw maat en tegen die periode...
Qua ringen kan ik je zeker Juwelier Eversen aanraden uit de Astridlaan te Assebroek, super goeie service en hij maakt alles zelf in z'n atelier...
Heb je al een feestzaal ofzo in gedachten? en qua vieringen.. ik zou zeggen wees origineel met eigen teksten?
groetjes en veel succes!!
Isa
PS: andere optie die ik zou overwegen voor kleed is eens naar Hong Kong vliegen, want is daar supergoedkoop, ze maken alles op maat, vb David's Fashion (Shenzhen is natuurlijk nog goedkoper dan Hong Kong zelf)...
Je kunt dan je kleedje zoeken online, al doorsturen en mss eens gaan passen, op 2 dagen tijd maken ze alles daar..
Prijzen zijn er super en ik ben er zelf al 2 x geweest, ben grote fan :)
En in juni gaan we er terug op huwelijksreis...
veel succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|