Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking ouders op avondfeest

25-4-2011 9:28:05
Nog maar 18 dagen op de teller voor ons! Maar we hebben nog geen bedankingstekst voor onze ouders, zelf zijn we niet echt de goeie dichters dus zou ik graag een tekst van iemand doorgestuurd krijgen... Dus alle bedankingsteksten zowel voor ouders als voor de genodigden op de trouw, mag je gerust doorsturen naar de_pourcq_stefanie@hotmail.com

Ik wil ook gerust ons misboekje doorsturen voor de mensen die nog inspiratie nodig hebben, je zet je email hier dan maar op ;-)

Groetjes!

Stefanie
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1079

laura
10-6-2011
 Meld misbruik25-4-2011 9:45:11

Hallo, mag ik je misboekje eens doorbladeren? Ik heb wat inspiratie nodig! mn email is vandenberghe_laura@hotmail.com

Grtjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-4-2011 10:43:31

Misschien de zoekfunctie even gebruiken?

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=319582&subject=bedankingstekst-ouders

an
26-8-2011
 Meld misbruik25-4-2011 21:36:04

Wat vind je van dit?

Lieve ouders,

De dag dat ik het huis verliet, zal ik nooit vergeten.
Het onbekende tegemoet, het zorgen voor mijn eigen leven.
Jullie gaven mij het voorbeeld; normen en waarden gaf je aan mij door
Dit zijn de bouwstenen voor mijn leven, en daar bedank ik jullie voor.
Bedankt voor al de goede dingen van vroeger, van gisteren, voor nu en morgen.

Heb het zelf ook ergens gevonden maar vind het prachtig..

Groetjes An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...