Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

man man man...

25-4-2011 9:45:56
goeie morgen allemaal

ik heb heel de nacht gedroomd van voorbereidingen voor de trouw. amai...echt alles sloeg tegen.
pfff wa een nacht.
Ik zou graag al concreet beginnen met voorbereiden. maar mijn ventje wil alles nog wa uitstellen en ik krijg hem naar niets mee. hij zegt da we nog tijd genoeg hebben. nuja...
Morgen zou ik naar het gemeentehuis willen gaan en vragen wa de leeftijd MOET zijn voor de getuigen. indien deze 18 is samen met mijn ventje een andere datum kiezen en dan naar de feestzaal gaan. maar hij zegt da het nog allemaal veel te vroeg is.
da we nog een weekje moeten wachten. kversta het ergens wel omda het nu echt heeeeeeel druk is op zijn werk. maar we moeten er toch een keer aan beginnen.
kmoest het even kwijt.

sorry

elien
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 732

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik25-4-2011 10:33:50

Hoi hoi

Een argument om je ventje misschien te overtuigen: wij zijn in januari/februari 2011 gaan horen voor een feestzaal in juni 2012 (1,5 jaar op voorhand dus)...en in onze voorkeursfeestzaal was er op dat moment in juni nog maar 1 datum vrij (en idem voor mei)...ik viel achterover hoe snel die dingen wel niet volgeboekt zijn! Wij natuurlijk meteen een optie genomen op die feestzaal! Mijn vriend had eerst ook zo iets van: bwaaa we hebben toch nog tijd genoeg...tot het voorval met de feestzaal dus...nu is hij wel helemaal enthousiast om mee op pad te gaan voor vanalles en nog wat!

Ik denk altijd: wat geregeld is, is geregeld en dan hoeven we ons daar al geen zorgen meer om te maken! Dus...ik zou gerust al op pad gaan, zeker als je al helemaal de kriebels hebt! Te vroeg kun je nooit zijn, te laat wel...

Veel succes met het overtuigen van je hubbie-to-be!

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik25-4-2011 10:35:38

oh wel even aanvullen: er was nog maar 1 datum vrij op een zaterdag...alle vrijdagen waren nog wel vrij in juni (kleine nuance)...maar als je graag op zaterdag wil trouwen, gaat het alleszins wel heel snel!

Xxx..

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik25-4-2011 10:43:27

als de feestzaal gesloten is op de dag dat jullie zullen trouwen, zal het geen probleem zijn hé. is de feestzaal wel open, maar heeft hij alleen verlof; kan hij op zijn werk toch zelf wel al eens polsen naar de nog beschikbare data? en veel meer dan zeggen "wij willen de zaal reserveren voor die dag, hoeveel voorschot moeten we betalen" valt er nog niet te doen... misschien kan je die taak aan hem overlaten, maar hem een deadline geven? Ik veronderstel dat hij ook gemakkelijk een folder met menu's kan meenemen naar huis? met prijzen ed.?

Voor definitieve menu's / andere afspraken ed. kan je pas in januari/februari volgend jaar definitieve zaken regelen... (als je in april trouwt)

En voor al het andere hé..... weet mijn ventje ook niet van waar ik allemaal mee bezig ben, omdat die ook zoiets heeft: volgend jaar deze tijd zullen we er wel eens aan beginnen, maar zo ben ik natuurlijk ook niet ingesteld :p maar ik laat hem dan gewoon doen. Af en toe vraag ik m dan iets over een idee dat ik heb, dan geeftie zijn mening. Daar kan ik dan mee verder hé...

Gewoon is goed over babbelen met je vriend. Dat het voor jou leuk is alles uit te pluizen, maar spreek met hem bvb af dat je enkel dingen die je zelf ook écht wil doen op je dag, eens aan hem voorstelt...

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik25-4-2011 13:23:59

Bij ons was de situatie anders, omdat we maar een beetje meer dan een half jaar hadden.
Zoals Chantal ook zegt, als je op vrijdag wil trouwen, dan heb je nog wel tijd om een zaal te vinden. Wil je op zaterdag trouwen, dan misschien toch beter al eens gaan kijken.
Als ik jou was, zou ik zelf eens gaan vragen hoe het zit met de leeftijd van de getuigen. Daarvoor heb je je ventje niet nodig. Als hij het nu echt druk heeft en binnen een weekje wel tijd heeft, dan zou ik ook wel een weekje wachten om een zaal te gaan zoeken.
Eens de zaal vastligt, ben je eigenlijk wel op je gemak en dan kan je zelf in je eentje beginnen aan het verzamelen van vanalles van ideeën, websites bekijken, rondvragen op het forum, lijstjes maken, ... En als je merkt dat je ventje er tijd en zin voor heeft kan je hem dan overvallen met al je ideeën. :o)
Ik denk dat het over het algemeen wel een beetje zo is dat de mannen zich minder bezig houden met al dat ideeën verzamelen en zo.

Els
10-9-2011
 Meld misbruik25-4-2011 20:06:03

Getuige mag je pas zijn vanaf 18 jaar.
& ik denk dat je nog wel wat tijd hebt ivm voorbereidingen :), maar idd een feestzaal moet je snel bij zijn!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...