Terug naar overzicht
je kan hier door het forum door te lezen, en bij zoeken tafelindeling te geven ontzettend veel ideeën opdoen hoor !! :) groetjesxx
Hoi, dat weet ik wel. Ken het forum bijna vanbuiten ondertussen... :-) Toch bedankt alvast.
Mss kan je "Meet the parents" zetten bij je ouders en hun vrienden? al is dat een beetje scheef getrokken dan :)
ja heb er totaal geen idee meer van... Dit was ons 3de idee en leek ons het grappigste en origineel en nu zie ik het nut er precies niet meer van in om nog een tafel indeling te doen. Ga het wat laten bezinken en me eerst concentreren op de rest peins ik want bij de schoonfamilie veranderd constant alles. toch bedankt :-)
Eigenlijk gaat het niet om waar je schoonouders willen zitten he, maar wij jullie willen dat zij zitten... Anders kan je inderdaad beter gewoon geen tafelindeling maken en iedereen vrij laten kiezen.
thx Sanne :-)) maar dat idee krijg ik aan men aanstaande niet verkocht :-)
Ik volg Sanne ook helemaal hoor. 't Is al werk genoeg om er zo aan uit te raken hoe je de tafelindeling doet. Als iedereen dan nog zijn eigen zeg erin wil hebben, dan is dat niet meer te doen. Ik vind het idee van de films wel leuk hoor, maar misschien moet je er (hoewel het wel leuk is) minder belang aan hechten wat de titel is en bij wie dat dan het best hoort. Gewoon tafels met die filmposters en als dat allemaal films zijn die met trouwen te maken hebben, dan is het best wel leuk. Maar ik ben ook wel zo als ik iets doe, dan wil ik dat het allemaal precies klopt en zo, maar als je dan achteraf eens zou weten hoe weinig mensen dat echt doorhebben en appreciëren en beseffen hoeveel tijd daar in stak...
Helemaal eens met Sylvie! Zeker als mensen zelf de link moeten gaan zoeken, denk ik dat bij sommigen hun frank / euro helemaal niet gaat vallen en ze dus hun tafel nooit zullen vinden! :-/
Ja de meeste gaan het wel snappen want het is heel duidelijk gedaan. Vrienden van ons zitten aan the best friends wedding tafel mijn vader aan father of the bride tafel zijn ouders was de bedoeling aan meet the parents from... en zo verder te doen maar ga het idee laten voor wat het was en al de voorbereidingen wegdoen :-)
Hoi Penny, Spijtig dat dat idee niet kan doorgaan! :-s Een ander idee is op elke tafel een ander bloemstukje (misschien wel dezelfde kleur gebruiken maar andere bloemen, zoals witte rozen, witte gerbera's, witte lelies, etc) en als de gasten binnenkomen, krijgen ze een bloemetje en dan moeten ze op zoek naar de juiste tafel.. Als ik nog andere ideeën heb, zal ik je zeker een mailtje sturen.. GroetjesFilipa
thx Filipa :-) ja ben er eigenlijk slecht gezind van want had al een paar poster gevonden en aangepast met Photoshop enz ... maar ja zullen ons er maar bij neer leggen :-)
Uhm, misschien dom van mij, maar je originele plan kan toch nog steeds doorgaan??? Je schoonouders willen dan wel met vrienden aan tafel zitten, maar die kunnen dan toch ook aan de Meet the Parents tafel??? Zolang de Parents er maar zitten, maakt het toch niet uit met wie je de tafel volmaakt? Doe je de rest van de familie aan de tafel met The In-laws...
Tis gewoon dan de vraag hoe weten de vrienden dat zij aan die tafel moeten gaan zitten en dat de familie niet aan die tafel mag gaan zitten... We hadden de affiche al volledig aangepast per familie en met namen enz en nu moeten we de familie eigenlijk apart gaan zetten zonder de ouders enz. Goh vond het zo'n goed idee en nu loopt het totaal in't honderd precies :-)
Je kan iedereen een kaartje geven met een afdruk van die poster dan weten ze onmiddellijk waar ze terecht komen. Op deze manier kan je plan wel verder lopen...
ik zou het ook verder laten gaan hoor ! vind het een tof en origineel idee. Omdat je schoonouders persé inzeg willen, wil dat niet zeggen dat je dit idee moet laten varen hé. Ik zou ook doen zoals Evelien zegt, kaartje met de print van de poster, geen verwarring mogelijk