Terug naar overzicht
amai super !!! wat is dat prodimed?
prodimed is en proteïnedieet, kan je nekel onder begeleiding volgen.Je kan er snel gewicht mee verliezen en door de eiwitten behoudt je je spiermassa.Daarna moeten we een gezond voedingspatroon aanleren met de diëtiste. Groetjes,Celesta
Hoi Celesta, Amai proficiat. Ik zou graag een 20 kilo afvallen. Waar volg jij dit dieet? Als ik wat op google surf vind ik enkel de pagina uit Nederland. Groetjes Laura
@ Laura: de producten zijn inderdaad uit Nederland, maar je kan ook in België diëtisten vinden die het aanbieden.Ik ga bij Equivivre in Lochristi.Ik denk dat je op de website van Prodimed ergens je regio kunt ingeven en dan krijg je de plaatsen waar je terecht kan ook voor België. Groetjes,Celesta
??? Oké, ik typ hier eens hele tekst, post mijn bericht en blijkbaar is het leeg... Dus, ik ben ondertussen al een maandje bezig met Infraligne (sporten in een warmtecabine samen met een "dieet"), ik ben nog maar een (magere) 4 kilo kwijt, maar wat belangrijker is, 11 cm! Morgen heb ik opnieuw een meting, hopen dat er weer wat cm weg zijn!
Hihi, Leen, ik heb donderdag ook een meting (die na 10 beurten). Ik was vorige keer 6 cm kwijt, in kg's amper iets .. Ben eens benieuwd!
ben een maatje gezakt op een dikke maand :-) met herbalife @ allemaal : VOLHOUDEN !!