Terug naar overzicht
Hotel Montreal in Mechelen, Den Ast in Kampenhout? Hotel Vandervalk in Zaventem (heel trendy, dakterras en zaal op 7e verdiep met zicht op Brussel en luchthaven) Vergeet niet dat in de Passade je feest max tot 3u of 4u 's nachts mag duren...
Ons feest was in Passade. wij hadden een receptie voor 90 personen en een diner voor 30 personen. Onze receptie was op het terras en het diner in de zaal beneden. Ik denk wel dat je met 160 mensen daar terecht kan. Maar ik zou zeggen, ga zeker langs! Ivo, de manager, zal je met veel plezier helpen!! Moesten wij ons feest nog eens kunnen overdoen, ik zou het zeker terug doen in Passade! We kunnen er echt geen slecht woord over kwijt! veel succes!
Onlangs een personeelsfeest gehad in Salons van Dijck. Eerst driegangenmenu en dan dansfeest. Hele mooie zaal, maar het eten was duidelijk grootkeuken en vond ik niet zo geslaagd. Maar da's persoonlijk natuurlijk.
Hey Ci, Bedankt voor de snelle reactie. Hotel Vandervalk in Zaventem ziet er zeker en vast ook al een mooie optie uit. Ik wist helemaal niet dat je in de Passade zo snel moet afsluiten! Mag je ook, mits bijbetaling, niet wat langer vieren? Hebben jullie al een zaal gevonden?
Hey Anika, Ik ben blij dat je zegt dat we daar toch terecht zouden kunnen in De Passade want daar vreesden we toch een beetje voor :). Hoe lang hebben jullie kunnen feesten? Kan jij mij vertellen of je mits bijbetaling nog wat langer kan doorfeesten? :) Ik hoor inderdaad heel wat positieve verhalen over de Passade dus ik hoop alvast dat we er terechtkunnen.
wij zijn gaan horen bij passade, wij hebben 120 mensen voor diner en nadien nog een 40tal mensen voor dessertbuffet en de manager heeft tegen ons gezegd dat de zaal dan te klein is voor ons.. als het voor 160 man diner is, dan vrees ik er een beetje voor.. succes ermee!
Hey An, Bij ons is het ook zoiets. Een 110 mensen diner en dan nog eens een dikke 50 op dessertenbuffet... Dat zal dus ook niet echt haalbaar zijn voor ons... Hebben jullie intussen een zaal gevonden? Zoja, waar kunnen jullie zoal terecht? Het lijkt mij nl. niet evident om voor zo'n groep een zaal te vinden :). Groetjes!