Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

M&M's

25-4-2011 12:41:14
Hoi dames,

Heeft er iemand van jullie al ervaring met my M&M's??
Wou eerst limoncello bedankjes in glazen flesjes doen.. maar qua prijs e.d. komt het volgens mij duur uit.
Zelf ook geprobeerd om dit drankje zelf te maken.. maar vind het resultaat niet echt schitterend

Dus daarom op zoek naar een alternatief en hier op deze site zie ik telkens weer M&M's. Aangezien m'n aanstaande een echt "chocolademonster" is dacht ik dat dit ook wel iets was. Alleen de aantallen.. 1,5 kilo hoeveel bedankjes doe je daarmee? Was van plan om 3 verschillende opdrukken te laten zetten dus 3x1,5 kilo te bestellen met telkens een andere boodschap en in 3 kleuren.

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 954

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik25-4-2011 13:27:43

Ik heb twee zakken besteld (in bulk) besteld. Met drie kleuren, wit paars en roze.

Ik heb ze aangevuld met een doos witte 'hartjes' van in de AVA (is zo doopsuiker in feite, maar in de vorm van een hartje) en met van die zilveren kleine bolletjes (die keihard zijn om te eten - ook van in de AVA). Die zilveren bolletjes maken het geheel wat feestelijker.
Ik heb daarmee 130 doorzichtige bolletjes gevuld (ook van in de AVA). Niet de kleinstje, maar een slagje groter. Daarna hangt er een roos lintje aan met daaraan een 'bedankt' kaartje (gewoon witte kaartjes met handgeschreven 'bedankt en onze namen op'
Dat is net genoeg voor 1 persoon. Ik heb er dan nog een klein beetje over, maar die geraken we op :)
Op de m&m's staat er op "Mieke & Jan" "Just Married".
Ben er heel tevreden over! Er is maar 1 iemand die het ook al gezien heeft (behalve mijn vriend dan) en die vond het supertof, had nog nooit zo'n m&m's gezien.
Wat ik wel wat zie is dat de tekst wel niet supergoed erop blijft, gelijk bij de gewone m&m's, verliest de m al eens een beentje ofzo..
Van deze week ga ik van alle voorbereidingen, foto's proberen te nemen en de week na de trouw zet ik alles wel eens online :)

Groetjes,
Mieke

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik25-4-2011 16:01:08

Hey A.

Wij gaan voor de limoncello flesjes. Deze hebben wij voor €0.75 per stuk (AVA) en de drank komt ons op €0.40 per stuk... dus in totaal €1.15

Wij hebben ook eens voor de m&m's gekeken maar deze kwamen voor ons duurder uit... ligt er natuurlijk aan welke formule je neemt.

Succes ermee...

Kevin
30-6-2012
 Meld misbruik25-4-2011 22:14:04

Hallo,

Wij zelf hebben een heel slechte ervaring gehad met de bestelling van onze M&M's.
Onze bestelling werd blijkbaar verwisseld met een andere, verkeerde hoeveelheid, verkeerde kleur, verkeerde tekst, frustratie alom en zoals hierboven al aangegeven is de kwaliteit van de opdruk niet altijd goed leesbaar. Onze conclusie: veel geld voor niks, het heeft dan ook nog meer dan drie maanden geduurd voor we onze centen terug hadden.

Van onze bestelling hebben we niets meer gehoord en de event datum (aankondiging bij de ouders) zoals de medewerker het zo mooi kon verwoorden was niet meer haalbaar. Improvisatie alom dus maar het alternatief was wel een pak goedkoper en even doeltreffend :)

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik26-4-2011 17:52:21

Hey!
Ikzelf heb 2 jaar geleden een bestelling geplaatst voor kerstmis en deze was perfect in orde! Hele duidelijke tekst, juiste aantal, snelle levering en niet te duur!
Mijn zus is afgelopen juli getrouwd en heeft als bedankjes ook voor de M&M's gekozen.
Ook hier weer niets anders dan goeds!
Ik vind het persoonlijk nu wel een beetje cliché worden : iedereen heeft de M&M's nu wel al eens gedaan. Tenminste, toch in onze vriendengroep...
Maar als jij de eerste zou zijn, zeker doen!!!! :-)

A.
23-7-2011
 Meld misbruik26-4-2011 22:01:59

Op de huwelijken waar wij al geweest zijn.. hebben we ze nog nooit gezien!
Heb nog even tijd om nog leuke ideeën op te doen!

Thanx voor de reactie's!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...