Ik heb twee zakken besteld (in bulk) besteld. Met drie kleuren, wit paars en roze.
Ik heb ze aangevuld met een doos witte 'hartjes' van in de AVA (is zo doopsuiker in feite, maar in de vorm van een hartje) en met van die zilveren kleine bolletjes (die keihard zijn om te eten - ook van in de AVA). Die zilveren bolletjes maken het geheel wat feestelijker.
Ik heb daarmee 130 doorzichtige bolletjes gevuld (ook van in de AVA). Niet de kleinstje, maar een slagje groter. Daarna hangt er een roos lintje aan met daaraan een 'bedankt' kaartje (gewoon witte kaartjes met handgeschreven 'bedankt en onze namen op'
Dat is net genoeg voor 1 persoon. Ik heb er dan nog een klein beetje over, maar die geraken we op :)
Op de m&m's staat er op "Mieke & Jan" "Just Married".
Ben er heel tevreden over! Er is maar 1 iemand die het ook al gezien heeft (behalve mijn vriend dan) en die vond het supertof, had nog nooit zo'n m&m's gezien.
Wat ik wel wat zie is dat de tekst wel niet supergoed erop blijft, gelijk bij de gewone m&m's, verliest de m al eens een beentje ofzo..
Van deze week ga ik van alle voorbereidingen, foto's proberen te nemen en de week na de trouw zet ik alles wel eens online :)
Groetjes,
Mieke