Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles in 1 thema?

25-4-2011 13:57:12
Hoi, wij hebben op Pasen onze ouders net op de hoogte gebracht van onze plannen, en zelf ben ik al helemaal websites en boekjes in gedoken. De teller vertelt me dat we nog 481 dagen hebben. Maar als ik zo kijk naar zalen en dergelijke denk ik dat we daar toch niet vroeg genoeg aan kunnen beginnen.

De getuigen zijn 'geboekt' en de ouders verwittigd. Maar we willen in augustus toch al 'save the date' kaartjes versturen. Alleen wil ik graag heel ons trouwfeest in 1 thema en dus ook kleurencombinatie hebben. Maar als ik die kaartjes ook zo wil versturen moet ik dus al wel eens gaan nadenken over een aantal dingen. Want wat met mijn trouwjurk en de decoratie?

Of moet ik voor zwart-wit gaan op de allereerste kaartjes?

... Ik zie het helemaal zitten, en het lijkt zelfs of mijn vriend me nu nog 'graager-der' ziet.
Wat kan het leven mooi zijn!

Lies
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 771

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik25-4-2011 14:24:27

ik zou mss voor de eerste kaartjes in een ander kleur gaan,want gedurdende het jaar van plannen en die dingen veranderd er nog wat,naar mate de tijd vordert kan je dan de kleurncombinatie vast leggen naar decoratie en je trouwjurk enzo toe

Sandro

Meld misbruik25-4-2011 14:34:49

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik25-4-2011 14:40:51

Ik denk dat het wel leuk is als je de save the date kaartjes al in dezelfde kleuren doet als later de uitnodiging, de versiering, je jurk, ... Maar ik zou het niet zo gaan rondvertellen. Want als je later dan nog verandert van gedacht (daarin heeft Inge echt wel gelijk) dan valt het niet te erg op. Natuurlijk op een gegeven moment moet je er ook gewoon een idee van gaan maken en dan niet meer veranderen, want anders ga je toch alles nog op het laatste moeten regelen.
Ik zou nu eerst eens gaan brainstormen, gewoon alles wat je leuk vindt opschrijven, eventueel foto's afdrukken van op internet, dingen uit tijdschriften halen. En dan kunnen jullie dit samen gaan bekijken. Hebben jullie meteen een overtuigd idee van wat jullie willen, ga daar dan ook gewoon voor. Merk je dat jullie het wel leuk vinden, maar nog erg twijfelen, gewoon nog een beetje laten bezinken dan en misschien inderdaad de save the dates wat neutraler maken.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-4-2011 16:18:11

De save-the-dates kan je gemakkelijk combineren met de kerstkaartjes! ;-)
Dan hoef je geen 2x aan postzegels en zo denken! En dan is het nog 8 maanden op voorhand: ruim voldoende, dus!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik25-4-2011 17:28:54

Zoals Véronique het zegt , perfect te combineren met de kerst kaartjes , zo zijn jullie ook al wat dichter bij het huwelijk en kunnen jullie ondertussen het concept vastleggen.

wij hebben zelf als thema : Disney classics , en als kleur schema gebruiken we Créme kleur en diep rood. Onze save the date kaarten zijn in dezelfde stijl als de uitnodigingen zijn en onze menu's en programma's en ook onze kaartjes waar de mensen hun wensen kunnen opschrijven .

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik25-4-2011 18:22:59

Wij deden het ook met kerst, ik denk dat het nu nog véél te lang vooraf is....
Maar tegen de jaarswisseling is het ideaal. Dan kunnen ze hun verlof plannen enzo....
En in 481 dagen kan er nog veel gebeuren, of van ideetjes veranderen van kleur of thema.....

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik25-4-2011 19:46:49

Dat lijkt me een goed idee... Nuja, als het op kleuren aankomt zal de keuze toch aan mij zijn, maar mezelf kennende zal ik nog wel enkele keren van smaak veranderen. Dank je voor de handige tips!

elien
22-9-2012
 Meld misbruik25-4-2011 21:38:37

hier ook vant zelfde zene

ik heb een kweet ni hoe schoon trouwkleed gezien van lady bird en dan wil met een kleine kleine touch paars...en zou da graag onze thema kleuren maken...
en ook al beginnen met vanalles en nog wa. maar das natuurlijk nog veel te ver was om daarop te baseren é....voor hetzelfde geld is da kleed veels te duur of staat het mij echt ni...en heb het int echt nog ni gezien dus welk paars het is...kan ik alleen maar uit de foto halen.
nuja...hebben nog wa tijd dus zal nog eens goe nadenken.
veel succes...maar hier zijn de kriebels al net zo erg als bij u...

mvg
Elien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...