Terug naar overzicht
ik zou mss voor de eerste kaartjes in een ander kleur gaan,want gedurdende het jaar van plannen en die dingen veranderd er nog wat,naar mate de tijd vordert kan je dan de kleurncombinatie vast leggen naar decoratie en je trouwjurk enzo toe
Ik denk dat het wel leuk is als je de save the date kaartjes al in dezelfde kleuren doet als later de uitnodiging, de versiering, je jurk, ... Maar ik zou het niet zo gaan rondvertellen. Want als je later dan nog verandert van gedacht (daarin heeft Inge echt wel gelijk) dan valt het niet te erg op. Natuurlijk op een gegeven moment moet je er ook gewoon een idee van gaan maken en dan niet meer veranderen, want anders ga je toch alles nog op het laatste moeten regelen.Ik zou nu eerst eens gaan brainstormen, gewoon alles wat je leuk vindt opschrijven, eventueel foto's afdrukken van op internet, dingen uit tijdschriften halen. En dan kunnen jullie dit samen gaan bekijken. Hebben jullie meteen een overtuigd idee van wat jullie willen, ga daar dan ook gewoon voor. Merk je dat jullie het wel leuk vinden, maar nog erg twijfelen, gewoon nog een beetje laten bezinken dan en misschien inderdaad de save the dates wat neutraler maken.
De save-the-dates kan je gemakkelijk combineren met de kerstkaartjes! ;-) Dan hoef je geen 2x aan postzegels en zo denken! En dan is het nog 8 maanden op voorhand: ruim voldoende, dus!
Zoals Véronique het zegt , perfect te combineren met de kerst kaartjes , zo zijn jullie ook al wat dichter bij het huwelijk en kunnen jullie ondertussen het concept vastleggen. wij hebben zelf als thema : Disney classics , en als kleur schema gebruiken we Créme kleur en diep rood. Onze save the date kaarten zijn in dezelfde stijl als de uitnodigingen zijn en onze menu's en programma's en ook onze kaartjes waar de mensen hun wensen kunnen opschrijven .
Wij deden het ook met kerst, ik denk dat het nu nog véél te lang vooraf is....Maar tegen de jaarswisseling is het ideaal. Dan kunnen ze hun verlof plannen enzo....En in 481 dagen kan er nog veel gebeuren, of van ideetjes veranderen van kleur of thema.....
Dat lijkt me een goed idee... Nuja, als het op kleuren aankomt zal de keuze toch aan mij zijn, maar mezelf kennende zal ik nog wel enkele keren van smaak veranderen. Dank je voor de handige tips!
hier ook vant zelfde zene ik heb een kweet ni hoe schoon trouwkleed gezien van lady bird en dan wil met een kleine kleine touch paars...en zou da graag onze thema kleuren maken... en ook al beginnen met vanalles en nog wa. maar das natuurlijk nog veel te ver was om daarop te baseren é....voor hetzelfde geld is da kleed veels te duur of staat het mij echt ni...en heb het int echt nog ni gezien dus welk paars het is...kan ik alleen maar uit de foto halen. nuja...hebben nog wa tijd dus zal nog eens goe nadenken. veel succes...maar hier zijn de kriebels al net zo erg als bij u... mvg Elien