TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Party
|
25-4-2011 16:08:38
Liefste Simone, Een heel mooi stukje om te lezen met zeer veel waarheid in. Alleen uw laatste zin, daar heb ik 'wat' moeite mee. Een dj zal ook elke keer na een sketch, spelletje, onderbreking, zichzelf en het volk terug warm moeten krijgen, terug de sfeer erin krijgen, want het is elke keer een onderbreking. Daarom heb ik liever geen spelletjes, sketches, speeches (dikwijls veeeeeel te lang en saai, daarom kort en luchtig houden) en ik vermoed dat veel dj's het daar mee eens zijn. Trouwens, de meeste trouwkoppels waar ik op voorhand mee afspreek laten dat zeer duidelijk horen dat ze dat allemaal niet graag hebben ... en is het nog van deze tijd?
|
|
Simone
|
25-4-2011 17:17:46
Dank je wel, Party. En je hebt gelijk, er zullen veel dj's er inderdaad ook moeite mee hebben dat het feest "onderbroken" wordt. Ik ken echter ook dj's die het niet erg vinden, omdat zij dan minder hoeven te doen. Niet de juiste instelling lijkt mij, maar ieder zijn ding.
Groeten,
Simone
|
|
B.
|
26-4-2011 8:33:34
Als er onderbrekingen zijn moet ja als dj juist meer doen. Je moet elke keer weer het feest op gang trekken en dat is niet bij elk publiek even makkelijk. Meeste spelletjes en powerpoint gebeurens zijn idd langdradig, maar dan is het aan het trouwkoppel om dat aan banden te leggen, als dj kan je niet direct veel meer dan de mensen laten doen. Waar ik me vooral aan stoor zijn gasten die net voor de openingsdans met "we hebben iets voorbereid" komen aanzetten. Ze moeten dan eerst nog hun portable en beamer uitstallen, hebben niet de nodige bekabeling bij om alles deftig te laten werken en liefst zijn ze dan ook niet belemmerd door enige vorm van technische kennis waardoor PC en Beamer niet echt doen wat ze verwacht hadden. En dan kan je als dj kabelleverancier en tachnisch assistent beginnen spelen. Of "het visuele" tussen een dj en een band het grote verschil maakt durf ik te contesteren. De keuze dj - band zal vooral te maken hebben met de muziekkeuze van het koppel en hun gasten. Wil je een feest met een duidelijke dance inslag dan vrees ik dat de gemiddelde coverband reeds uit de boot zal vallen. Een band gebruiken voor achtergrond muziek ... het kan, als ze accoustisch gaan, want eens er een drumstel aan te pas komt is er van achtergrond niet echt meer sprake.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|