Terug naar overzicht
Hoi Kim, Les Maisons du Monde in Wijnegem Shopping heeft heel leuke decoratie (verschillende stijlen, ze hebben ook cottage stijl :-)) Succes ermee!Groetjes,Filipa
ga eens een kijkje nemen bij walter van Gastel.. die hebben ook veel van die dingetjes tegenwoordig. wel best die op de kapelsesteenweg. groetjes
En in Wijnegem heb je ook 'Cosy corner', klein winkeltje maar alles in cottage stijl. Zara Home in Antwerpen hebben ook kadertjes in cottage stijl, ik heb er daar vandaan :-)
ja idd maison du monde... is het voor een tekst bij gastenboek te zetten? ik heb er 2 strakke gaan halen in casa. x
misschien bij de fotograaf marc in de frankinstraat in herentals dicht bij liliane claes de bruidsmode winkel en op de lierseweg zit ook een winkel voor intlijstingen ook in herentals
mss Habitat in Antwerpen (GB-center)?In Brasschaat heb je ook een leuke winkel (ik kan ff niet op naam komen).Ze zitten aan de Bredabaan, tussen de Mater Dei-school en het Onafhankelijk Ziekenfonds (aan dezelfde kant van de baan. Veel succes!
Hm, ik ben van Brasschaat dus dat is ook wel interessant :) Bedoel je de Kolonial Home? (daar ben ik al eens geweest onlangs)