Terug naar overzicht
Hey Veerle Wij gaan doorzichtige zakjes vullen met kleine en grote smarties... heel kleurrijk voor de kindjes... (alles bij AVA)... Groetjes
of bellenblazerkes....
Wij voorzien bellenblazertjes voor aan de kerk, maar eigenlijk geen specifieke cadeautjes voor de kinderen (heb trouwens geen idee of en hoeveel kinderen er zouden zijn...).
Wij maken ook snoepzakjes voor de kindjes. Wij kennen niet veel kleintjes maar die zakjes raken wel op, de "volwassen kindjes" eten ook al eens graag een snoepje
hier ook doorzichtige zakjes met daarin een bellenblazer en wat schepsnoep van de colruyt, met een schoon lintje er rond
Ook wij hadden snoepzakjes (suikeren hartjes uit Makro en zakjes uit AVA) met een stempelstiftje (Kruidvat). Een snoepzakje is het eenvoudigste en is leuk voor iedereen: zowel voor de kleintjes als voor mijn nichtje van 15.
Snoepzakjes is altijd een topper :)
hey , wij trouwen ook in beveren op 23 juli 2011!! Mijn tante heeft een snoepwinkeltje ( den blauwe tutter in de buurt v d kloosterstraat) en daar hebben we ook snoepjes met een sleutlehanger besteld, ze gaat die zo mooi schikken dat het op een taart lijkt!! Ga gerust eens langs, ze had nog leuke ideeen!!! Succes hé
bedankt meisjes voor de tipjes...........brrrrrrrr, begint wel spannend dicht te komen nu. Voor de rest is alles in orde en Karine, jij ook bedankt, ik ga zeker eens een kijkje nemen in dat snoepwinkeltje....mercikes, Veerle
moet je zeker eens doen, zeg maar dat je gestuurd bent door mij!!! Groetjes en veel succes op je grote dag!!!