Terug naar overzicht
Hoi, wij hebben aan de dj een lijst gegeven met muziek dat in de auto zit bij ons, op onze pc staat en wat we zeker willen horen. Als ook de muziek wat we niet willen zoals idd die feestmuziek en carnavalmuziek. Ik hou bv van Ultratop muziek en alternatieve muziek, mijn vriend mag al stevige rock zijn. Wel wij hebben gevraagd die te draaien maar evengoed wat golden oldies van 70 & 80. Als het maar feestmuziek is en nen dj weet meestal wel wat hij moet draaien :-) Hopelijk lukt jullie lijstje nog, veel succes.
Geef als referentie: Radio Nostalgie. Daar wordt vanalles gedraaid dat dansbaar is én classics en nieuwere muziek naast elkaar. Ik denk dat je daar een beetje naartoe wil? Succes!
Antwoord gewoon op zijn vraag en geef enkele nummers die jullie leuk vinden.De rest ... zorgen dat iedereen aan zijn trekken komt, daar kan hij zelf wel voor zorgen.
Voor de wat oudere generatie : Frank Sinatra : My way, Strangers in the night - Dean Martin : In the chapel in the moonligt ; Everybody loves somebody - Adriano Celentano : Buona sera signorina ; Johnny & The Hurricanes : Red River Rock DJ Otzi : Hey Baby, I wanna know if you'll be my girl maar ook een paar walsen, een twistrock 'n roll : Jerry Lee Lewis : Great Balls of Fire - Whole lotta shakin' going on Johnny & The Hurricanes : Reveille Rock Voor de 40-ers : hitparade jaren 60 - 70 en 80 (daarmee weet de DJ genoeg)
Mss kan je aan de genodigden vragen of ze één liedje willen opgeven dat ze graag zouden horen? Als daar nog tijd voor is he...is maar ideetje en hoef je je ook geen "zorgen" te maken in wat horen de anderen graag ;-)