Terug naar overzicht
Vooral in de streek van Oost vlaanderen.
wat is je prijs?welk genre speel je?Sofie
dit is mijn emailadres karmelietje@skynet.be.Ik stuur je dan alle gegevens door
ik draai alle stijlen, en de prijs bedraagt 150€
150 Euro?tsss, goe zot!Het wordt tijd dat mensen eens beseffen dat er voor een goeie dj met jarenlange ervaring een hogere prijs moet worden betaald. De eerste vraag bij velen is: wat is de prijs? Velen kiezen de goedkoopsten, achteraf komen ze dan klagen.....tja! Plus: degenen die een belachelijke prijs vragen, die zie je na een paar jaar niet meer. Een goede raad: vraag referenties, vraag hoeveel jaar de dj al bezig is, vraag naar de werkwijze van de dj,het materiaal, de muziekkeuze,enz...., op het einde van het gesprek kan je dan de prijs vragen....Een dj met 10 à 20 jaar ervaring zal voor een trouwfeest hedendaags tss de 350 en 500 Euro vragen, naar gelang het materiaal dat nodig is.Groeten van een dj met 18 jaar ervaring.
Kris,Iedereen moet eens beginnen nietwaat? Nu om je tevreden te stellen, heb ik al 8 jaar in het studentenmilieu muziek gedraaid. Nu wil ik eens iets anders doen. Voor mij is muziek draaien nog altijd een passie vandaar de prijs zo laag ligt is en blijft.met vriendelijke groeten Peter
Heb jij een eigen installatie
Ja dat heb ik