Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress begint toch te komen

26-4-2011 11:35:48
Met nog 38 dagen op de teller, begint de stress toch te komen.
De eerste keer dat ik, na meer dan een jaar verloofd ben, enkele nachten onrustig heb geslapen omdat mijn to do list steeds in mijn gedachten ronddraait... Ookal weet ik, als ik echt "bewust" (lees wakker) ben goed weet dat alles goed is voorbereidt, dat ik gewoon mijn lijstje moet afgaan nu...

Stresspunten vant moment:
- genodigden, met nog een week om iets te laten weten, moeten er nog 80 personen van de 200 iets laten weten
- priester: onze supersympathieke pastoor (waardoor we dus ook gekozen hebben om in emblem te trouwen) deze week een zeer zware hartoperatie moet ondergaan waardoor we met ons huwelijk een vervanger zullen hebben die we helemaal niet kennen....
- gaan we wel goei weer hebben? of gaat het allemaal "op" zijn door deze schitterende weken die we net hebben gehad....
- Broekje van mijn zoontje valt toch tegen nu we zijn kledij zijn gaan afhalen, dus nog op zoek naar een andere broek..
- Waar blijven die trouwringen? haha terwijl ik weet dat ze pas BEGIN mei worden geleverd en we zijn nog maar april.... ai ai

en ga zo maar verder. echt superstomme, kleine puntjes die me dus 's nachts wakker houden. Erg he

Binnen 2 weken is het mijn vrijgezellenavond/dag, stress daarvoor niets, nada, moet je gewoon ondergaan he...
en dan 3 weken later onze trouwdag... Amaai het komt toch dichtbij nu!

En het aftellen blijft verder gaan! Woehoew!!!

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 747

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik26-4-2011 11:44:51

Hoi Kelly,

ik ken het maar al te goed . En dan trouwen wij binnen 12 dagen voor de wet en gaan we de dag erna een week naar Turkije. Dus een week minder om te plannen. Ai ai ai! Bij ons gaat het echt super traag voor de bevestigen. Echt een ramp, alsof niemand geïnteresseerd is of ze allemaal de kat uit de boom kijken omdat het dan verlengd weekend is en ze mogelijk weggaan. Had gehoopt mijn tafelschikking en zo voor onze reis te kunnen regelen, maar dat zal echt niet haalbaar zijn. Zit hier ook vol ongeduld op de trouwringen te wachten. Heb die bij FDO besteld en die worden op een zaterdag geleverd, maar de zaterdagen dat we nog thuis zijn, worden alsmaar schaarser en schaarser!! En wil ze toch passen wanneer de leverancier ze brengt (je weet nooit)
Ik heb nu zondag vrijgezelle, maar als ik de geruchten mag geloven wordt het een dagje Amsterdam. Daar kan ik mee leven :-).

Als het een troost kan zijn, ik ben niet zo'n georganiseerd iemand als jou en bij mij begint de stress voor chaos nu wel te komen hoor!  Alé, we kunnen samen aftellen en bidden voor mooi weer! 'k heb ook zo'n schrik dat al het mooie weer uitgedeeld is tegen dan...

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik26-4-2011 11:46:13

jaja kelly dat gevoel ken ik

met nog 31 dagen op de teller blijft die lijst ook steeds in mijn gedachten :)
dat van de gasten herken ik zeker! ze hebben nog exact tot 28 april om te antwoorden en van mijn avondgasten hebben er maar 15 van de 35 geantwoord, om zenuwen van te krijgen!
van het weer hebben we ook wat schrik! mijn vriend zegt t ook dat t goei weer zal op zijn tegen onze datum! laten we hopen van niet!!
Ringen zouden volgende week moeten toekomen( ze gingen ons bellen om te laten weten wanneer we zouden mogen komen) maar mijn vriend ( niet ik ;) ) zou nu al willen bellen om te zien voor de ringen!
een vrijgezellenavond had ik niet echt, wij zijn gewoon gaan eten ( vrouwen en mannen wel apart) en dan op zwier geweest in gent. moet je geen stress voor hebben hoor, gewoon genieten dan :)

groetjes van een stressbruidje
Debo

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik26-4-2011 11:58:58

Hier nog maar 16 dagen meer.... Nog paar kleine dingetjes af te werken... Maar wakker houden s'nachts wordt alleen maar erger... voor't kleinste dingetje wordt je in paniek wakker!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik26-4-2011 12:02:39

hoi Kelly,

Geen stress! Werk gewoon rustig de laatste to do's af en dan komt alles wel in orde!

Met nog maar 3 dagen op de teller, hier nog geen sporen van stress! (eigenlijk meer zenuwen voor onze reis achteraf dan voor ons huwelijk zelf :-))

En het weer, tja... dat heb je niet in de hand hé. Wij trouwen in april, dus hadden sowieso al rekening gehouden met de aprilse grillen, we zullen zien voor zaterdag hé (ik ga er in ieder geval niet minder gelukkig door zijn).

Geniet nog volop van de voorbereidingen en keep it cool :-)

groetjes
Joyce

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik26-4-2011 12:06:00

Hoi!

Bij ons hetzelfde verhaal. Ze moeten tegen zondag bevestigen. Maar velen vergeten het.
Ik heb een reminder via mail gestuurd. Omdat we zelf de zaal decoreren en de tafels gaan klaarzetten. Moet ik mijn aankopen nog doen. En dat zou ik zo snel mogelijk willen doen, om mijzelf een zenuwinzinking te willen besparen :-)

Maar ik vertrouw erop dat alles goed komt.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik26-4-2011 12:30:10

@ Melodie: onze trouwringen komen ook van FDO en idd, levering op zaterdag, die zaterdagen die al propvol zitten, ik ken uw gevoel!
Amaai ja, eerst nog een weekje "onstressen" noemen ze dat dan! Hopelijk kan je uw "lijstje" thuis laten!

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige stresskip onder ons ben!

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-4-2011 12:49:50

Van stresskip gesproken..
Volop bezig met de afwerking van boekje vr kerkelijk huwelijk...
Wat een werk.. Zal blij zijn dat het klaar zal zijn. Zelf ben ik (nog) niet gedoopt dus ook aan het werken aan een doopboekje :-)

Ach, is normaal dat er sprake is van stress, MAAR we mogen niet vergeten GENIETEN!!!

Dus boodschap is: geniet van alle mooie momentjes, ook de voorbereidingen..

Grtjs,
C

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik26-4-2011 13:59:09

Hier nog 52 dagen op de teller, maar nog belange geen stress te bespeuren. Dat gaat wel binnenkort komen denk ik.

Rare dromen over de trouw heb ik ook wel al gehad, maar deze zijn gelukkig weer voor een tijdje verdwenen en hopelijk blijft dit zo.

Het enige waar wij nog op wachten, is onze huwelijkskaars. Deze is in bestelling en mogen we op jou trouwdag gaan ophalen. Onze ringen zijn wel al in ons bezit. Dat zal wel één van deze dagen gaan binnenkomen.

Jammer dat jullie niet de pastoor van jullie keuze kunnen hebben op jullie dag

PS: Bij ons lopen de bevestigingen voor het feest en de receptie ook maar traag binnen, maar ze hebben wel nog tot 23 mei om te antwoorden...

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik26-4-2011 14:02:43

Idem, met nog 24 dagen op de teller .. Onze ringen zijn ook van FDO en die zijn ze zaterdag komen leveren maar .. de mijne was veel te groot! Dat komt er van als je in de winter bestelt en dan nog wat afvalt Ze gaan hem deze week verkleinen en dan opnieuw afspreken om te leveren. Ik hoop dat het komende zaterdag voor 12u kan want dan komen ze mij oppikken voor mijn vrijgezellen. Inderdaad best wel lastig zo op zaterdag zo vroeg voor de trouw.

En het weer!! Inderdaad. Dat is nog mijn grootste zorg Begin ook al te panikeren dat mei dan wel een regen-maand zal worden en 'k mag er niet aan denken wat 'k dan nog allemaal last minute zou moeten regelen!

Ik slaap voorlopig nog goed, lig wel iets langer wakker

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik26-4-2011 14:18:27

Hey Kelly,

Ik kan nu wel gemakkelijk spreken omdat het bij mij pas in augustus is,maar snap je volledig, heb dit soms ook al. Maar bij iedereen komt het in orde, waarom bij jou niet he. Je hebt alles al schitterend gedaan, de laatste zaken zullen zeker en vast ook lukken, ben ik zeker van !!!
Nog veel succes he
xxx

Lien
20-5-2011
 Meld misbruik26-4-2011 22:11:28

Hier nog 23 op te teller en ook hier bij ons zorgen de ringen voor de grootste stress voor het ogenblik. Eerst heel lang gewacht voor we een telefoontje kregen, dan maar zelf gebeld. Ze waren al aangekomen maar hadden ons vergeten te bellen. Bleek dan dat mijn verloofde zijn naam verkeerd gegraveerd was. Dus terug wachten, nu de laatste keer was de volgorde niet meer juist, in beide ringen stond eerst mijn verloofde en dan mezelf, terwijl ik het anders wou. Dus nu wachten we op hopelijk een telefoontje dat ze zijn aangekomen en ze eindelijk juist zijn. Spannend!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...