Terug naar overzicht
Hoi Julie, Een hele dikke PROFICIAT! Ik ben heel blij voor jullie ;-) Helaas kan ik je geen tips geven wat die injecties enzo betreft, maar ik zou dan zo snel mogelijk naar je huisarts gaan... het komt allemaal goed ;-) Geniet nog na van je trouw en nu van jullie baby op komst ;-) Groetjes,Filipa
Ohhh wat een fantastisch nieuws! Dikke proficiat! En wat die andere zaken betreft, idd best even met je huisarts overleggen ;-) Amai wat een timing! groetjes, Melodie
dikke proficiat en wens je het allerbeste. Hoop dat alles goed gaat voor je. Groetjes Penny
Echt fantastisch nieuws!!!! Een hele dikke proficiat alvast:-) 't is precies zoals in de film en de boekskes: een droomhuwelijk, huwelijksreis, een baby. Geniet van jullie reis en geniet van je zwangerschap groetjes
Amai, proficiat! Dat is een mooi huwelijksgeschenk Geniet maar van jullie reis!
Gefeliciteerd! Leuk nieuws :-) Maak je nu maar geen zorgen over die wijn, da's geen ramp ;-) Ga wel zo snel mogelijk naar de huisarts ivm inentingen edm en ga ineens langs bij de apotheker voor omnibionta (is foliumzuur en extra vitaminen, ideaal voor zwangere dames). Normaalgezien word je vrij snel getest opimmuniteit voor toxoplasmose, maar misschien heb je daar geen tijd meer voor aangezien je al snel op huwelijksreis vertrekt. Zorg er dan gewoon voor dat je geen rauw vlees eet, of rauwkost (uit de grond, sla en zo dus) die niet goed gewassen is.Ook bepaalde kazen mijd je beter. (Als je immuun bent, is dit niet eens nodig). Verder hoef je niets te doen, buiten genieten. Fijne reis!
Van harte proficiat, een leuk kado op al de stress van de afgelopen maanden... Af en toe een glaasje kan geen kwaad, qua inentingen daar ken ik ook niets van (wel de dokter hihi ). Zoals Gitte al zei GEEN rauw vlees en groenten. Nu is de boodschap opnieuw genieten en genieten... Een veilige reis gewenst...
hele dikke proficiat!!!! wat een fijne verrassing voor jullie
Dikke proficiat hoor! Dit moet een supergevoel zijn!! Laat je maar meevoeren op je wolkje ...
waauw, proficiat!!! geniet ervan!!
oooh dikke proficiat he !!! en van de wijn is heus niet zo erg hoor en dat folium zuur heb ik nooit gepakt en van die deet toch mischien is aan huiarts vragen.
Amai echt super nieuws!!! Dikke proficiat mama in spé Over de wijn idd geen zorgen maken maar zoals een paar ook al hebben gezegd zou ik toch ook ff naar de huisarts gaan ter controle, weet je ineens of je idd imuum bent voor Toxoplasmose (rauw vlees en groenten goed wassen) en listeriose (rauwe zuivelproducten, melk van den boer en niet gepasteuriseerde producten kazen zoals brie, camenbert...) en kan je met een gerust hart op reis vertrekken. Geniet van jullie zwangerschap!!! En van de aankomende huwelijksreis. grz
wauw!! dikke proficiat net een romantische film dit is echt een jaar om nooit meer te vergeten!!! geniet er met volle teugen !!! best gewoon effe met de gynecoloog praten ivm de inentingen en voedsel daar! en vooral genieten geniet van jullie huwelijksreis he groetjes
Een hele dikke proficiat! Geniet ervan en gewoon zo snel mogelijk naar de huisarts of gyneacoloog gaan. Die weet wel raad met de inentingen en het foliumzuur.
Dikke proficiat!! Voor jou gaan de vele vragen ' en dan nu een kindje?' dus wel plots op ;)
Proficiat:) ! Nagenieten van je huwelijksfeest, genieten in Bali, en dan genieten van de zwangerschap:)