Terug naar overzicht
Melodie, vrienden ben je in goede en in slechte tijden. Iedereen gaat graag naar een trouwfeest maar ik vind dat je als koppel enkel de mensen vraagt waar je een echte band mee hebt. Ik kan je dus geen ongelijk geven dat je haar niet gevraagd hebt. Als vriend ben je blij dat je vrienden trouwen, dus ik zou ook al blij zijn met de uitnodiging voor de receptie!
Hoi Melodie, Misschien ben ik dan weer te "streng" hierop, maar ik zou ze niet uitnodigen. Jammer maar helaas voor haar, voor vrienden moet je er altijd zijn... ook en vooral in moeilijke tijden. Dat ze zich op haar tenen getrapt voelt, is eigenlijk haar probleem, en hopelijk (hoewel dit niet vaak gebeurt denk ik) zal ze hier iets uit leren... dat ze haar vrienden in de toekomst moet steunen en er daar moet zijn voor hen... Ik heb ook niet veel vrienden zoals je al weet, ook door het vele verhuizen. En misschien klinkt dit als een "cliché", maar zoals ze zeggen... beter weinig en goede, dan veel en slechte vrienden...
Melodie, Ik zou ook niet twijfelen en haar helemaal niet uitnodigen. Dring zeker niet aan om haar op de receptie te laten komen. Iemand die zo reageert is voor mij geen vriendin en meestal wil je dergelijke mensen ook niet op je trouwfeest. Hoe dan ook, wat wij er allemaal van mogen over denken. Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Maar ik dit geval, hoef je zeker geen schuldgevoelens te hebben hoor!
Hoe stom is dat nu?? Ze wordt toch uitgenodigd, al is het dan op de receptie... Niks van aantrekken! Je hebt de juiste beslissing genomen!
t'is toch een opluchting te horen dat jullie van dezelfde mening zijn. Ik vind het alleen jammer voor die andere 2 meisjes die op zich zeker niks verkeerd hebben gedaan. Maar ik kon ze niet opsplitsen en die éne heeft me zo gekwetst dat de andere twee er nu eigenlijk het slachtoffer van zijn. Och ja, het is nu zo. Alleen erg dat ze niet eens beseft dat ze in de fout is gegaan. Moest ze ook nog maar een beetje van zich laten horen zou ik haar dat kunnen laten weten.
Op de receptie komen is ook geen straf he! allez, ik zie die genodigden toch niet als 'slachtoffers', haha, daarvoor geef ik ze te veel hapjes! een receptie dat is toch ook plezant? spreek anders eens met die twee andere meisjes af en zet daar nog eens extra de bloemetjes mee buiten!
ps- het spijt me van je vader. Mijn familiefoto zal ook niet volledig zijn op onze dag, ik hoop dat het toch een prachtig feest wordt voor je!
Hoi Isabelle, bedankt voor jouw reactie. Je hebt groot gelijk. Onze receptie zal zeker dik in orde zijn, dus daar heb je absoluut een punt! Het erge is dat ik me dit zo aantrek en zij zich echt van geen kwaad bewust is. Och ja, ik snap zelf niet waarom ik me er nog in opjaag. Ik zou mijn energie beter in andere zaken steken. Bedankt dames voor jullie oprechte meningen!