Terug naar overzicht
Wauw, knap zene...groetjes Cindy"24 juni""Met veel stress"
Amai zeg, chic gedaan!Veel succes...Kimberly20 mei 2006
Hoi,WAUW!!!!! Amai zeg een dikke pluim voor je schoonmama hoor! Echt prachtig gedaan!Debra11/08/06
prachtig :)Ik ken trouwens je gezicht van ergens maar ik kan het niet thuis brengenOok je schoonmoeder heb ik al ergens gezien...Groetjes,Sofie11/08/06
Ik vind het ook heel mooi! Dat dit kleed zelf gemaakt is! groetjes,marjolijn
Amai!!!Zo'n lieve schoonmama, ze moet er wel lang aan bezig geweest zijn zeker! Doe haar maar een proficiat want eht ziet er schitterend uit.GroetjesVicky09.09.06
Inderdaad, ik zal in herhaling vallen met wat hier reeds gezegd is. Zo prachtig!!! en al die pareltjes. Je zal schitteren op jullie dag. Er zullen wellicht heel wat uurtjes werk ingekropen hebben. een dikke proficiat aan je schoonmama ook. Groetjes, Jeroen en Mieke 7-7-2006
Amai amai amai,Heeeeeeeeel mooi,wat een werk,geef ze maar een dikke knuffel die schoonmama van jou.Je zal er op en top uitzien, niet aan twijfelen.Ps: als je schoonmama een beetje in een zwart gat zou vallen nu de jurk zo goed als af is.....(kan altijd mijn maten doorgeven );-)Groetjes Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Hoi Tina,Echt knap! Mooi gedaan..Groetjes, veel succes en geniet van je dag!An 13-08-05
Hey Tina,ben even gaan kijken naar je foto... Ik vind het echt prachtig! Ik heb er geen andere woorden voor. Het staat je beeldig! Proficiat alvast en geniet ervan als het zover is!! Echt heel mooi!Groetjes,Saar(25/08/06)
Ik vind je jurk echt prachtig!!! Helemaal SUPER!!!!!
heel mooi! echt waar.. Staat je schitterend. Je moet zeker niet onzeker zijn. Wendy05/08/06