TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-12-2011
|
26-4-2011 20:33:38
Hey Emily ,
ik stond ook zot van jurken van Jesus Peiro.
Jesus Peiro verkopen ze idd bij Princess, Chapeau, La Sposa Roeselare, Issa Moda Hasselt.Je ziet ik heb toen mijn huiswerk wel gemaakt Prijsklasse normaliter startende van 2100€ tot ...
Ik stond helemaal zot van nr 1036 van de collectie 2011.
Echter ik heb mijn droomjurk bij JPC gevonden in november. Ik had de eigenares zelf en moet zeggen een super professionele dame.
Mijn mama was verwend met cava tijdens het passen, ik heb het even op water gehouden. Maar na de keuze heb ik toch ook een glas gedronken
Ik had uitgelegd dat ik zeer graag simpel; mikado zijde of satijnen jurken zag zonder veel tralala. Zij is gewoon beginnen uit halen uit hun bestaande collectie en altijd vragen stellend bij de pas r wat vind je goed - niet goed... - Ik heb 14 jurken ofzo aangehad.
En zo zijn we tot mijn droomjurk gekomen... absoluut niet lijkende op jesus peiro nr 1036 maar ook mikado zijde zonder verdere versiering.
Bovendien kreeg ik complimenten van andere bruidjes dat ik er zo mooi mee stond
Ik wou ze eigenl niet uitdoen , maar aarzelde toch nog altijd een beetje.
Ik had in mijn hoofd nog altijd de beruchte nummer ... ze is echt een gelijkaardige gaan halen en het stond voor me geen meter.
Daarom een raad staar je niet blind op een jurk en geniet van het passen
Ik heb zelfs voor de grap jurken aangehad van Ian Stuart wat het tegenovergestelde is van zonder versiering. Ze hadden daar geen enkel probleem mee.
Princess kan btw redelijk *snobistisch zijn * in attitude.
Geniet ervan en laat weten hoe het is geweest!
|
|
Emily
26-5-2012
|
26-4-2011 20:54:59
ja voila, das de reden dat ik Princess niet zo zie zitten, dus daar ga ik niet naartoe denk ik. Ik probeer me idd niet te focussen op een bepaald kleed, maar gewoon de stijl, net zoals jij omschrijft zoek ik ook iets eenvoudigs, niet te veel frullekes, in soepele stof. Ben dus wel benieuwd welk kleed je uiteindelijk hebt gekozen (als je dat natuurlijk wilt vertellen, hoeft niet hoor!) Zo kan ik goed uitleggen wat ik wil en niet wil. Wel heel leuk dat je daar ook superveel mocht passen! Zo te horen een leuke ervaring, dus zal misschien toch eens een belletje plegen, dank je voor je reactie alvast!
|
|
Silke
18-6-2011
|
26-4-2011 21:12:02
Ik ben in Breda geweest, héél vriendelijk.
Goeie service, alleen lagen de kleedjes een beedje boven het budget.
Ik had een mooi kleed gezien, en heb bijna het zelfde gevonden (eigenlijk mooier) voor 1000 euro minder in een andere winkel.
Groetjes
|
|
sarah
17-12-2011
|
26-4-2011 21:21:31
Hey Emily ,
ik heb je een berichtje gestuurd. Je weet nooit wie er meeleest.
Trouwens ik had altijd wel een voorkeur voor de zwaardere zijden stoffen, trouw ook in de winter dus kan er ook perfect mee weg
|
|
Emily
26-5-2012
|
26-4-2011 22:34:05
@ Silke: welke winkel ben je dan nog geweest daarna? Ben wel benieuwd, ook wat de prijzen in Breda betreft, welke prijzen heb je daar zoal gezien? Dank je voor de hulp!
|
|
Silke
18-6-2011
|
27-4-2011 9:24:45
Hallo,
ik heb allemaal kleedjes aangehad van rond 2000 euro.
En ben via een vriend terecht gekomen bij Smitje te eindhoven. simpel winkeltje maar heb men goesting daar gevonden. Groetjes
|
|
rebecca
2-7-2011
|
27-4-2011 10:27:18
ik heb mijn kleedje gekocht in amiga in breda, binnen budget!
Maar het was wel het enigste dat ik heb aangehad dat binnen budget lag.
Ik weet niet of het aan Nederland ligt of gewoon dat de merken wat duurder zijn.
Wel een mooie winkel en vriendelijk personeel.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|