Terug naar overzicht
Hoi Kathleen, Voor de ouders heb ik gekozen voor een digitale fotokader. Daar wordt dan achteraf een diavoorstelling van de trouwfoto's in gespeeld. Onze getuigen is één koppel, mijn beste vriendin is getrouwd met de beste vriend van mijn verloofde. Zij zijn nu in verwachting van hun eerste kindje. Daarom heb ik gekozen voor een Bongo bon: fotoshoot. Dan kunnen ze samen een zwangerschapsfotoshoot laten maken. Dat leek me wel een leuk idee! Groetjes, Evelyne
Hallo.. Wij hebben en willen op de dag zelf geen cadeau aan onze ouders geven. Wij vinden het specialer om hen later te bedanken met een cadeau of iets dergelijks. Wij hechten meer waarde eraan om uit te spreken dat we van onze ouders houden. Via dit forum ben ik aan het volgende gedichtje gekomen, wat wij voordragen in de kerk. Lieve ouders, De dag dat wij het huis verlieten, zullen wij nooit vergeten Het onbekende tegemoet, het zorgen voor ons eigen leven Jullie gaven ons dit voorbeeld; normen en waarden gaven jullie aan ons door Dit zijn de bouwstenen van ons leven, en daar bedanken wij jullie voor. Wij willen jullie bedanken voor al de goede dingen van vroeger, van gisteren, voor nu en morgen. We houden van jullie!! Succes ermee.. Liefs Mara
Lieve ouders,
De dag dat wij het huis verlieten, zullen wij nooit vergeten
Het onbekende tegemoet, het zorgen voor ons eigen leven
Jullie gaven ons dit voorbeeld; normen en waarden gaven jullie aan ons door
Dit zijn de bouwstenen van ons leven, en daar bedanken wij jullie voor.
Wij willen jullie bedanken voor al de goede dingen van vroeger, van gisteren, voor nu en morgen.
Hey, Onze ouders kregen een foto met fotokader naar keuze. Onze getuigen (onze zussen) kregen een bon van Ici Paris Xl. Groetjes
hoi Wij geven een kaars met de tekst: als we weten wat liefde is, komt dat door jullie groetjes Joyce