Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

balonnen

26-4-2011 22:59:09
hey, langs deze weg zou ik willen vragen wie er al ervaring heeft met ballonnen!! Voor ons huwelijk op 23 juli 2011 zou ik graag een ballonnenboog hebben, mijn papa zou die eventueel zelf kunnen maken maar kan dit een dag ervoor of zijn de ballonnen dan al plat? Ook zijn alle tips welkom voor het versieren van oze oprit!! Bedankt

karine
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 755

Mara
17-6-2011
 Meld misbruik26-4-2011 23:12:55

Wij hebben via een bedrijf ballonnen besteld.
Dit bedrijf maakt de ballonnen in de ochtend pas klaar, dit om te voorkomen ( warm weer bijvoorbeeld ) dat ervoor kan zorgen dat de ballonnen sneller leeg gaan, platter worden en gaan zakken!!

Wij hebben ballonnen in het gangpad van de kerk + een mooie pilaar bij de voordeur..Een boog voor onze deur is te groot..

Succes met je beslissing

renske
12-8-2011
 Meld misbruik27-4-2011 12:21:42

ik zou ze dan niet met helium vullen de dag ervoor want dan zijn ze idd plat of toch niet meer zo mooi

wouter

Meld misbruik10-5-2011 16:29:19

Wij maken bogen met een metalen structuur en zware ijzeren voet. Je kan ook parasolvoeten gebruiken gevuld met zand of water. Je plooit er een pvc buis tussenin, en kan de ballons per 4 rondom deze buis vastmaken. het is beter om deze met lucht te vullen.
Daar zij vanwege de structuur op hun plaats blijven, en helium er de volgende dag al uit is, èn helium flink wat geld kost, is het beter om deze met lucht te vullen. Blazen maar! of een pompje huren.

karine
23-7-2011
 Meld misbruik10-5-2011 20:59:45

super bedankt voor de tip Wouter!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...