Terug naar overzicht
Wij hebben een doosje gekregen bij onze ringen, misschien kan je eens teruggaan naar de juwelier of je een doosje kan krijgen voor ze in te bewaren? Op onze trouwdag geef ik onze ringen aan mijn papa (omdat ik hem het meest vertrouw, wij hebben nl. de titel van onze openingsdans in onze ringen staan en willen dit geheim houden tot het moment zelf!). Papa is ook degene die op zo'n dag zijn hoofd en dus ook de ringen zeker niet zal verliezen! Op de viering doet mijn papa de ringen in onze roosjes en dan brengt ons kleine neefje (die tot op heden nog niet stapt ..ohjee!..) de roosjes naar voor!
Ik zou contact opnemen met de juwelier en vragen of je de ringen niet ineen doosje aangeboden krijgt. Meestal zitten de ringen samen in 1 doosje bij ontvangst.
Wij gaan zaterdag naar FDO voor de onze op te halen... *spannend* Ik denk dat je gewoon contact neemt ... FDO is zodanig soepel, zoveel miserie gaan ze der niet om maken ze! Wat betreft het aangeven, ik zou het idd "the american way" doen. Jouw ring door zijn getuige laten "dragen", zijn ring door jouw getuige. ...
Aurelie, de mijne was te groot dus ik ben ook nog ongeduldig aan het wachten :) De ringen zaten in een groot kartonnen doosje waar het ringkussentje in zat maar dus niet meteen iets dat ik kan gebruiken. Ik kan misschien inderdaad wel vragen of we bij de levering van mijn ring geen doosje krijgen ..
Hoi Kim, ik heb verleden week bij AVA ook wel mooie doosjes ontdekt. Blij te horen dat het een mooi ringkussentje is van FDO. Want wij zouden dit wel gebruiken (als het mooi genoeg was :-).
En hoe gaat dat dan? Geef ik dan best 's morgens al aan ieder zijn/haar ring? Of laat ik iemand ze allebei meenemen naar de kerk en ze daar aan de getuigen geven?
hey Kim Wij hebben van FDO ook een doosje gekregen, dus gewoon even vragen of ze dit kunnen meebrengen als ze jouw ring terugbrengen. Daar passen ze trouwens net allebei in. groetjes Joyce
Melodie, het is een eenvoudig ringkussentje in ivoor zonder franjes .. Moesten we één nodig hebben dan zou ik het wel gebruiken, zag er best wel oké uit :) Joyce oké, super! :)
Hoi Kim, Kijk hier eens, ze hebben mooie doosjes (die hartvormige, witte "Rosabella" vind ik persoonlijk super mooi, maar ik zou dan wel het kussentje voeren van binnen) http://www.luckyheart.nl/ringkussen-ringdozen-c-12.html
@Melodie, verwacht er niet te veel van, het is niet echt heel groot, en inderdaad zoals Kim zegt, eenvoudig zonder veel franjes
Hoi Joyce, kan ik dan best iets anders kopen?
als het echt de bedoeling is dat de kindjes de ringen brengen, zou ik iets anders voorzien... het is maar een klein vierkant kussentje (misschien 8cm X 8cm) groetjes Joyce
Ik heb de onze besteld bij ringkussens.com. Ze heeft er een helemaal aangepast naar onze wensen gemaakt, zodat hij volledig in stijl is met de versieringen van de gehele dag, onze uitnodiging en onze trouwalbums (gastenboek, trouwdagboek e.d.). We hebben namelijk dezelfde kleuren, lettertype en krullen gebruikt. Ik ben er vreselijk tevreden over en kan niet wachten tot we onze ringen van de lintjes mogen afhalen (het kussentje wordt trouwens gebracht door "de butler" die de hele dag ook onze gasten begeleidt).
Wij hadden ook geen bruidskindjes, dus onze getuigen (onze broers) brachten onze ringen aan. Ze zaten beiden in een apart doosje, zodat de getuigen dit gemakkelijk konden bewaren en 'tonen'. Wij gaven 's morgens de ringen (als de getuigen toekwamen) en zij hebben die de hele tijd bijgehouden. Mijn man zijn getuige kreeg dus mijn ring en mijn getuige de ring van mijn man. Bij het overhandigen van de ringen in de kerk, stond mijn broer naast mij, zodat ik mijn man zijn ring uit het doosje kon nemen: http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.1238471522167.37003.1240628751#!/photo.php?fbid=1238500722897&set=a.1238471522167.37003.1240628751&type=1&theater