Terug naar overzicht
Dag Liselotte! Blij te zien dat je goed in actie gekomen zijt .. Want geloof mij, de laatste loodjes wegen het zwaarst! Vooral dat wachten op alles is zo frustrerend ! Hopelijk toch een rustgevende vakantie gehad met véél zon (mooi bruin hé ) Groetjes,Aurélie
Na een weekje helemaal ontstrest te zijn, val je dan weer helemaal in het oude regime (stress dus ) Hopelijk heb je donderdagmorgen een schitterend resultaat van je uitnodiging, want ik begrijp wel dat je je er druk in maakt. Wij hebben ook een aantal correcties moeten laten doen bij de persoon die de onze maakte. Ook fouten waarvan ik dacht: … (op verschillende manieren uren zetten: 13u00 en 16.00 uur – de kerknaam was opgesplitst omdat juist het lijntje vol was– ook het hoofdlettergebruik). Ik ergerde er mij ook aan! Het moet gewoon perfect zijn! Als ze af zijn, kan je aan de volgende voorbereidingen beginnen hihi Veel succes nog!
Na een weekje helemaal ontstrest te zijn, val je dan weer helemaal in het oude regime (stress dus )
Na een weekje ontspanning er volle bak tegen aan, joehoe. Maar is voor een goed doel hé Groetjes