Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En we vliegen er terug in!

27-4-2011 9:59:13
Dag dames!

Na een weekje vakantie vliegen we er terug in!
Oh, het heeft ons goed gedaan! We zijn een weekje naar Tenerife gegaan en gingen daar normaal verder werken aan de voorbereidingen van de trouw... maar eens we daar waren: alle gsm's in de kast - pc's enkel uithalen om de mama's en papa's gerust te stellen dat we nog leven :)

We zijn sinds gisteren terug en hebben al 1000dingen gedaan :)!
Zijn naar de feestzaal gegaan om de menu vast te leggen - heb daar routebeschrijvingskaartjes en naamkaartjes gekregen
Zijn naar de drukker gegaan voor de uitnodigingen!
We waren voor onze vakantie naar de drukker gegaan, de meneer die voor ons "zorgde" was gisteren ziek, maar gelukkig kon iemand anders ons helpen...

We hadden er een beetje druk op gezet en gezegd dat we ze begin mei wouden versturen. Die meneer had gezegd dat het geen probleem was en dat hij tegen vrijdag (toen we op vakantie waren) een proefdruk ging klaar hebben. Ik heb speciaal mijn zus om die proefdruk gestuurd. Toen ze me vrijdagavond een berichtje stuurde met: "het stelt niet veel voor, gewoon tekst op een wit A4tje" was ik enorm teleurgesteld. Ik dacht echt aan een proefdruk! Toen ik dan gisteren naar die zogezegde proefdruk keek, stonden er in elke zin meerdere fouten: "vinden werd wrinden" - "16.30u werd 16.00u" - "18.30u werd 18u30" - hoofdletters werden weggelaten in plaatsnamen - ik kan hier alle fouten opschrijven, maar ik zou me irriteren :)
Hoe moeilijk kan het zijn? ik had alles in een bestandje opgestuurd, het enige wat hij moest doen was copy - paste.

Maar bon... we zijn dus gisteren naar de drukker gegaan, ik met een bang hartje dat het allemaal slecht ging aflopen, mijn vriend met een gerust hart dat ik dat wel allemaal ging regelen, haha!

Toen we aan die vriendelijke dame alle fouten toonden, keek ze al een beetje raar dat er zoveel fouten instonden, ze zij wel dat er altijd fouten in staan, maar bon...
Toen ik vroeg naar de uitnodiging zelf (met foto), nam ze ons mee naar de computer. Ze opende het bestand dat de meneer had gemaakt voor ons en zag direct dat er vanalles fout was. Wij vonden het mooi, maar ze kon ons vertellen dat die meneer verkeerd begonnen was... Wij hebben ook twee verschillende uitnodigingen - een nederlandstalige en een franstalige...Op de uitnodiging vooraan staat "Wij trouwen" en "On se marie" ... Op de franstalige uitnodiging stond "on se marie".

Allemaal kleine dingen, maar ik vind dat toch belangrijk!

Toen de dame onze trouwdatum zag zei ze dat er spoed achter moest... ze vertelde ons dat ze de échte proefdruk donderdagmorgen ging klaarhebben, ging zelf vroeger proberen, maar kon niets beloven. Mijn vriend gaat dan donderdagmorgen naar daar (ik werk, dus ik kan niet mee), hij moet de druk goedkeuren en hop... de uitnodigingen zijn klaar tegen vrijdagavond :) :) :)!

We kunnen vandaag de enveloppen gaan ophalen... ik ga dus mijn schrijfhand niet teveel belasten en ga mijn zus stalken tot ze me komt helpen! Alles laten vallen -- eerst moeten de uitnodigingen uit de deur :)!

Dames, met nog 58 dagen zei mijn vriend gisteren: "binnen twee maand zijn we getrouwd"

Een gelukkig bruidje

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 657

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik27-4-2011 10:32:10

Dag Liselotte!

Blij te zien dat je goed in actie gekomen zijt .. Want geloof mij, de laatste loodjes wegen het zwaarst! Vooral dat wachten op alles is zo frustrerend !

Hopelijk toch een rustgevende vakantie gehad met véél zon (mooi bruin hé )

Groetjes,
Aurélie

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik27-4-2011 10:50:48

Na een weekje helemaal ontstrest te zijn, val je dan weer helemaal in het oude regime (stress dus )

Hopelijk heb je donderdagmorgen een schitterend resultaat van je uitnodiging, want ik begrijp wel dat je je er druk in maakt. Wij hebben ook een aantal correcties moeten laten doen bij de persoon die de onze maakte. Ook fouten waarvan ik dacht: … (op verschillende manieren uren zetten: 13u00 en 16.00 uur – de kerknaam was opgesplitst omdat juist het lijntje vol was– ook het hoofdlettergebruik). Ik ergerde er mij ook aan! Het moet gewoon perfect zijn!
Als ze af zijn, kan je aan de volgende voorbereidingen beginnen hihi
Veel succes nog!

mona
26-8-2011
 Meld misbruik27-4-2011 21:34:38

Na een weekje ontspanning er volle bak tegen aan, joehoe. Maar is voor een goed doel hé

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...