Terug naar overzicht
Oh dat is zo leuk om te lezen! Ik ga op 10 mei mijn eerste pas doen bij Youniek, hopelijk komt het ook allemaal goed! Spannende tijden!
Hey nathalie, Ben blij te lezen dat het eindelijk zover was en dat het allemaal perfect was. Ze zijn daar echt super he? Groetjes Samira
Hoi Nathalie, super te horen dat alles was zoals je het droomde! Hopelijk kan ik vrijdag hetzelfde zeggen want om 16u is het mijn beurt! Ben best nerveus want heel wat kilo's kwijt sinds ik het gekozen heb... dus fingers crossed!
@ Samira: Het was echt een hele opluchting en geruststelling dat alles zo goed in orde was. Davy & Lin zijn echt heel vriendelijk en ze kennen hun vak. Echt aangenaam. @ Lies: Wees gerust, het komt allemaal wel goed hoor. En wat die kilootjes betreft... normaal kunnen ze dat allemaal wel goed retoucheren moest dat nodig zijn.
Ik kan me nu helemaal aansluiten bij dit bericht: gisteren gaan passen en mijn God, het is mooi!! *wolkjes* En het is grotendeels eigen ontwerp, dus lekker uniek. Ik kan echt niet wachten :)