Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 9 dagen!!!! STRESS!!

27-4-2011 12:31:19
Met nog 9 dagen op de teller begin ik toch zenuwen te krijgen!! Nog naamkaartjes maken, zorgen voor bruidsboeket (wat mijn mama doet). Huis poetsen, valiezen maken.. help!!

Voor wij naar het stadhuis gaan hebben we op ons appartement een kleine receptie voorzien. Maar daarom wil ik dat het er netjes uitziet, ramen poetsen moet ik op laatse moment doen want met dat stof nu in de lucht heeft dat niet veel zin.

Zijn er nog die hun huis nog een grote schoonmaak moeten geven? Hoop dat alles goedkomt.
Grtz

Nele

Nele
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1051

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik27-4-2011 12:35:39

ja plots komt alles toch veel dichter bij e... hier beginnen de zenuwen ook keihard toe te komen...

wij wonen totaal ergens anders dan waar ons huwelijk plaatsvindt dus hier moet huis geen grote schoonmaak krijgen, maar we zijn toch van plan appartement super te kuisen zodat we achteraf in mooi appartementje thuiskomen...

veel succes nog met alle voorbereidingen

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik27-4-2011 12:52:25

Grote schoonmaak is veel gezegd, maar ik moet ook poetsen de dag voordien!

joke
2-9-2011
 Meld misbruik27-4-2011 13:04:33

Bij ons is onthaal en receptietje ook bij ons thuis. Ik vraag onze poetsvrouw om op woensdag ipv donderdag te komen en een volledige dag ipv halve dag. Zo kan zij mij helpen met alles .

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik27-4-2011 13:07:34

hihi eigenlijk grappig dat dat poetsen er ook nog eens bijkomt op zo'n moment! ik ben ook zo ze, ik wil dat alles er pico bello bijligt, en zeker als er mensen komen dat het gezellig is. Maar op zo'n moment zou je toch kleine kabouterkes moeten kunnen inschakelen....
gelukkig is valiezen maken véél leuker!! naar waar trek je om te ontspannen?

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik27-4-2011 13:25:47

Woehoe nog 9 !!!! Hier ook :D !!!

Van stress nog niks te merken hier voorlopig :) Meer stress voor mijn eindwerk die donderdag moet af zijn haha :p

Succes met de allerlaatste voorbereidingen! ( Ik ben deze morgen mijn trouwkleed gaan afhalen -blij blij blij-)

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik27-4-2011 13:35:58

Hey, ja wij trouwen een dagje later als u voor de wet en de dag start bij ons thuis! Wij zijn nog maar een maand geleden verhuisd en moet nu in sneltempo alle dozen wegwerken en stapels wasmanden strijken! Bovendien is mijn ma nu met verlof en heb ik haar kat, hond en konijn op logement en dat zorgt ervoor dat ik alle dagen mag stofzuigen :-s. Ramen zou ik ook moeten wassen. Wij hebben hele hoge ramen en zie er echt tegenop!!!!

Veel succes ermee! Vanavond vlieg ik erin! (zeg ik altijd tot ik mijn zetel zie staan...) 

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik27-4-2011 14:12:35

Bij ons was het ook nog poetsen geblazen, want wij hadden zowel het verwelkomen als het middagmaal bij ons. Eerst binnen, daarna op ons terras. MAAR gelukkig hebben we schatten van mama's die ons donderdag en vrijdag zijn komen helpen (lees: bijna alles alleen hebben gedaan..) Misschien ook eens laten vallen?

geniet nog van je laatste dagjes als mejuffrouw!

Evi
30-4-2011
 Meld misbruik27-4-2011 16:58:51

Ik poets vrijdag ook nog want zo is het plezant om in een proper huisje thuis te komen. En ook omdat we de maandag op huwelijksreis vertrekken wil ik niet de zondag nog poetsen.

Els
13-5-2011
 Meld misbruik27-4-2011 19:58:29

Wij komen samen in het huis van mijn ouders. Mijn moeder heeft de hele week verlof gepakt om te kuisen. Ze heeft speciaal een nieuw gordijn en tapijt gekocht. Denk dat zij meer zenuwen heeft dan ik. Hier nog 15 dagen op den teller...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...