Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto uitnodiging

20-4-2006 17:26:11
Dag Dames

Ik zit met de handen in't haar. Zondag gaan we onze foto's voor de uitnodiging nemen. Het zouden zwart/wit foto's moeten wrden. Maar waar zouden we die kunnen nemen? Graag een originele locatie. We wonen in nokke Heist en ja, het strand staat al op het lijstje, maar we hebben al zovéél foto's opt strand, liever iets anders.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 352

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 17:37:54

is het de bedoeling dat je op de uitnodiging ook iets van de locatie ziet? of is het vooral jullie 2 dat erop staan??

bij ons was het dat laatste .. dus het maakte uiteindelijk niet uit waar de foto getrokken werd
www.tomenmieke.be

daar kan je een voorbeeld zien van onze uitnodiging met foto.

groetje
Mieke
13/05/06

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik20-4-2006 18:08:54

Hoi,

Zoals je mss weet zijn wij van Oostende. En naar het schijnt kan je er mooi foto's nemen aan OPEX! Das dichtbij het Ford Napoleon! Kweet nu wel niet of het waar is maar je kan maar eens gaan kijken e!
Bij ons staan er ook foto's op onze uitnodiging en 2 hebben we gewoon in onze living getrokken, heel relaxed en de andere foto is er 1 van beide tijdens een fotoreportage van Feeling!
Dus eigenlijk hebben we maar 1 foto die propfessioneel is! Bij ons is de uitnodiging in Sepia!

Veel plezier morgen!

Debra
11/08/06

davida
7-9-2008
 Meld misbruik20-4-2006 20:09:34

hey zoals debra zegt op de opex bij het ford napoleon of de galerij in oostende op het strand is ook heel mooi wij gaan zaterdag onze foto s gaan trekken en het zal ook 1 van die plaatsen zijn.
groetjes

An
13-8-2005
 Meld misbruik20-4-2006 22:32:08

Hoi Vicky,
Een speeltuintje, een graffitti-muur, haven, gewoon in de winkelstraat met volk op de achtergrond...
Als je zwart-wit foto's trekt, doe je best kleren in contrasterende kleuren aan bv wit en zwart, dat komt het mooiste uit.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-4-2006 8:04:34

Hey,

ik ken de kust niet goed, maar ik wens jullie alvast veel succes met de foto's. Het belangrijkste: ontspannen en er heel gelukkig uitzien :-)

Groetjes,
Lieve

davine
31-3-2006
 Meld misbruik21-4-2006 18:13:14

het station, een bouwwerf, een speeltuin. Wat ook leuk is maar weet niet of er nu al staan: kermis.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...