Terug naar overzicht
Het is niet zo sjiek, maar ze hebben wel gewone schoenen, en soms ook mooie witte of beige... gewoon de shoe-discount om de hoek... En als het echt wit of stof moet zijn, zou ik dat gewoon s gaan vragen in een schoenwinkel in de buurt. Vaak hebben ze ook mooie schoenen en kennen ze je wensen. Als het dan daar niet lukt kunnen zij je altijd doorverwijzen. Van echte bruids-winkels ken ik nog niet zo veel als je dat zoekt. Veel succes nog met je verdere zoektocht alvast !
Hey, Je kan eens kijken bij de merken CLARKS en ARA. Die merken hebben ze in veel schoenwinkels oa TORFS Succes
Hey, Ik heb juist hetzelfde probleem. Eerst en vooral leef ik op grote voet (heb een 42) en daarnaast brede voeten. Sinds ik kennis heb gemaakt met de winkel Vanluechene uit Rumbeke ga ik nergens anders meer winkelen. Ze hebben heel klassevolle schoenen voor alle maten. Daarnaast zijn ze heel vriendelijk bij het helpen zoeken (als je dit wil). Hierbij de link, zodat je al beetje een idee hebt. Verwonderlijkste van al is dat er mensen van Nederland en Frankrijk afzakken naar deze winkel. www.vanluechene.be Laat je even weten als je hier iets vind? Groeten Evelien
Idd Helene, zoals Evelien zegt is Vanluechene de place to be: schoenen voor kleine maten, grote maten, brede voeten, smalle voeten, ... Bovendien alle grote merken die ideaal zijn voor brede voeten zoals mustang, clarks, BRAKO, ... Ik heb zelf ook brede voeten, en met deze merken ben ik het best.
Heb 42 en brede voeten en heb Brako's gekocht bij Torfs. Hopelijk vind je schoenen die je goed zitten en je leuk vindt.
Bij New Look hebben ze ook een lijn 'wide fit'. Veel keuze en super lieve prijsjes!
Dag Hélène, ik heb hetzelfde probleem als jou. Ik heb ook brede voeten en had mijn zoektocht naar trouwschoenen al opgegeven, maar ik heb er gevonden ! Bij GAbrielli in Roeselare. Daar verkopen ze trouwschoenen van het merk Rainbow (hierbij de link van de collectie http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/11-rainbow-club/) Dit merk maakt satijnenschoenen en doordat de schoenen gemaakt zijn uit stof, geeft dit zowiezo al beter mee als schoenen uit leer. Je kan deze schoenen nadien nog laten kleuren. Ik ben er zeker van dat je daar wel een paar gaat vinden. groetjes Hellen