Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen voor brede voeten!

27-4-2011 17:03:36
dag bruidjes!

al een tijdje snuffel ik rond op het forum.
maar nu zit ik zelf met vraag.
ik heb brede voeten, en ik gewone bruidschoenen kan ik niet!
of ik heb onvoldoende steun van de zool of het knelt enorm aan de tenen!
een maat groter gaan dan ook niet want dan is er teveel wrijving!!!

iemand een idee waar ik schoenen vind van goeie kwaliteit waar ik toch comfortabel ik zal zitten?
liefst regio oost-vlaanderen!

groetjes
Hélène

Helene
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 966

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik27-4-2011 17:06:11

Het is niet zo sjiek, maar ze hebben wel gewone schoenen, en soms ook mooie witte of beige... gewoon de shoe-discount om de hoek...
En als het echt wit of stof moet zijn, zou ik dat gewoon s gaan vragen in een schoenwinkel in de buurt. Vaak hebben ze ook mooie schoenen en kennen ze je wensen. Als het dan daar niet lukt kunnen zij je altijd doorverwijzen.
Van echte bruids-winkels ken ik nog niet zo veel als je dat zoekt.

Veel succes nog met je verdere zoektocht alvast !

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik27-4-2011 17:21:52

Hey,

Je kan eens kijken bij de merken CLARKS en ARA. Die merken hebben ze in veel schoenwinkels oa TORFS

Succes

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik27-4-2011 17:24:46

Hey,

Ik heb juist hetzelfde probleem. Eerst en vooral leef ik op grote voet (heb een 42) en daarnaast brede voeten. Sinds ik kennis heb gemaakt met de winkel Vanluechene uit Rumbeke ga ik nergens anders meer winkelen.

Ze hebben heel klassevolle schoenen voor alle maten. Daarnaast zijn ze heel vriendelijk bij het helpen zoeken (als je dit wil).

Hierbij de link, zodat je al beetje een idee hebt. Verwonderlijkste van al is dat er mensen van Nederland en Frankrijk afzakken naar deze winkel.
www.vanluechene.be

Laat je even weten als je hier iets vind?

Groeten
Evelien

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik27-4-2011 17:28:59

Idd Helene, zoals Evelien zegt is Vanluechene de place to be: schoenen voor kleine maten, grote maten, brede voeten, smalle voeten, ...
Bovendien alle grote merken die ideaal zijn voor brede voeten zoals mustang, clarks, BRAKO, ...
Ik heb zelf ook brede voeten, en met deze merken ben ik het best.

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik27-4-2011 18:27:19

Heb 42 en brede voeten en heb Brako's gekocht bij Torfs.
Hopelijk vind je schoenen die je goed zitten en je leuk vindt.

lie
10-9-2011
 Meld misbruik27-4-2011 19:25:44

Bij New Look hebben ze ook een lijn 'wide fit'.
Veel keuze en super lieve prijsjes!

Hellen
1-5-2011
 Meld misbruik28-4-2011 21:21:48

Dag Hélène,

ik heb hetzelfde probleem als jou.
Ik heb ook brede voeten en had mijn zoektocht naar trouwschoenen al opgegeven, maar ik heb er gevonden ! Bij GAbrielli in Roeselare.
Daar verkopen ze trouwschoenen van het merk Rainbow (hierbij de link van de collectie http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/11-rainbow-club/) Dit merk maakt satijnenschoenen en doordat de schoenen gemaakt zijn uit stof, geeft dit zowiezo al beter mee als schoenen uit leer. Je kan deze schoenen nadien nog laten kleuren.

Ik ben er zeker van dat je daar wel een paar gaat vinden.

groetjes

Hellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...