Terug naar overzicht
Geen ervaring daarmee, maar ik koop regelmatig via internet en mijn ervaring isdat je altijd op voorhand betaald. Heb nog nooit problemen gehad. Groetjes,Celesta
Aangezien ik in Nederland woon, heb ik wel al een keer via brandos.nl besteld: ging prima! Groetjes, L
Internetbestellen is meestal op voorhand betalen maar heb met de site geen ervaring
Ik heb al bij brandos besteld en dat verliep heel goed en snel! Zoals Evelien reeds aangaf moet je altijd op voorhand betalen op internet ... zeker niets mis met deze site ;-) Succes!
Heb mijn eerste schoenen ook via Brandos besteld, heb dit op voorhand moeten betalen. Van zodra de betaling binnen is sturen ze de schoenen op. Spijtig genoeg zaten ze toch niet zoals ik gehoopt had. Heb de schoenen terug gestuurd en heb mijn geld ook terug gestort gekregen. Dit traject van terug storten duurt wel een 3 a 4 weken maar vind ik niet erg zolang de centjes maar op m'n rekening staan Dus zeker betrouwbaar. Kijk ook eens op Zalando.... zelfde principe misschien dat de prijs daar misschien nog iets beter is. Succes!!
Ok, ben superblij! Ga ze morgen dan snel bestellen, kan niet meer wachten tot ze hier zijn... Heel fel bedankt voor jullie tips... Heb niet veel ervaring met online bestellen. Ik bestel alleen de voeding voor mijn kat via internet en daar kan je cash betalen bij de levering. :) Daarmee dat ik twijfels had...
Succes..Ik heb mijn bruidsschoentjes ook via Brandos besteld..Zitten superrrr! Ben er helemaal blij mee ;)
Ook hier al verschillende positieve ervaringen met Brandos, zeker doen!
Zeker betrouwbaar! Ik heb er mijn schoenen ook besteld en ze waren perfect. Van de service zeker geen klagen. Gewoon doen Groetjes
Hey Mijn schoenen komen ook van brandos!! Zeker te doen! Ik had ze binnen de week en alles was perfect in orde! groetjes