Terug naar overzicht
Ik heb houten roosjes besteld. Ik maak de bundeltjes op voorhand: drie houten roosjes met een stiekje bijeen doen en dan met wit lint aan de stoel vastmaken. Ik maak de bundeltjes al en een paar tantes gaan dan het aan de stoelen hangen. Ballonnen kan ook wel of zo van houten hangers in de vorm van een hart
had net als claudia aan de roosjes gedacht...goedkoper dan echte bloemen denk ik en makkelijk op voorhand klaar te maken...claudia,heb jij die houten roosjes al in het echt gezien??zijn deze mooi??
Wij hebben een blikken emmertje gekocht met een ijzeren hangertje, bij Ikea, iets van 1,50 euro per stuk, gaan er een klimop insteken. Een witte zijden amaryllis erin en het hangpotje vinden we vast met een lange tulestrik. Wij doen dit om de drie stoelen. Achteraf kunnen ze thuis op ons terras....en vonden het iets originelerKijk oons eens op trouwplaza; wij hebben het ook daar gevonden het idee en wat persoonlijker gemaakt
Wij gaan een bamboestok doen met daarin een witte bloem (welke weten we nog niet)...
@ Elke, dat vind ik een leuk idee! Wij zijn er ook nog niet aan uit hoe we dit willen doen. Heb nog van die proefbuisjes gezien ook met een bloempje in.
Wij hadden dit (is wel door de bloemist geplaatst): http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.1238471522167.37003.1240628751#!/photo.php?fbid=1238500242885&set=a.1238471522167.37003.1240628751&type=1&theater
Hallo, Wij hadden glazen pipetjes met daarin een witte en een rode gerbera (= thema) met wat groene sprietjes. In de glaasjes waaren gaatjes voorzien en d.m.v. looddraad werden deze aan de stoelen gehangen. Heel makkelijk want die draad kan je plooien zoals je wilt... Groetjes Annelies