Terug naar overzicht
Hey, ik had een kleedje gevonden bij Ann-Sophie Smartshopping. 120 euro voor een wit, kort kleedje. Wel nog wat accesoires gekocht, maar die draag ik nu door :-) Groetjes, Hanne
mijn is van chrandels fashion in maastricht je hebt ook een winkel in tongeren het is heel budget vriendelijk. via google gwn chrandels fashion indrukken
http://www.wilmsmode.nl/website/index.htm zijn er mooie kleedjes te vinden(gala en feestkledij) ik heb er mijn suitekleed gekocht voor de trouw van mijn broertje En deze zal ik ook nog eens aandoen op mijn trouw van de wet groetjes
Ik ben naar Maxazria geweest in Maasmechelen village. Mijn kleedje koste normaal 387 euro maar ik heb er 120euro voor betaald. De kwaliteit en afwerking liggen erg hoor en het is altijd een beetje speciaal. Wat wel mag hé op je trouwdag?!
HelluuIk heb mijn kleedje bij Nicky Vankets gehaald (180 euro) - een kleedje die ik erna nog steeds kan aandoen! greets
Ik heb een kleedje van Esprit. Ook heel mooie suitekleedjes. Best kijken op www.esprit.be alst nie past of het is nie mooi kun je het gratis terugsturen.
Ik heb een kleedje van Massimo Dutti: 80 euro! Heel romantisch, echt een 'trouwkleedje'!
Mijn trouwkleedje is een gala-kleedje uit de winkelstraat in antwerpen.Als je van het station vertrekt heb je op het einde van de winkelstraat aan je rechterkant een winkel met bovenaan allemaal gala-kledij. Erg mooie kleedjes! En onder de 100 euro. Naam van de winkel ben ik kwijt, iets van ...&copperfield of iets?
dankjewel allemaal al voor de tips!! Echt super! Nog meer tips uiteraard welkom, elk excuus is goed om eens te gaan shoppen he ;-)
emily, kijk eens naar www.maureendeclercq.be ze worden op maat gemaakt, kosten gemiddeld 150 euro en je hebt een heel originele jurk want je kan ze alleen bij haar in de showroom kopen. zit in a'pen op het Zuid.