Terug naar overzicht
Wij trouwen ook énkel voor de Wet en hebben 4 bruidskindjes! We wilden met de kleinste absoluut iet speciaals doen. Mijn zusje (6) en de kleinste van mijn getuige (4) zullen de ringen dragen. Haar twee oudste dochters dragen mijn sleep En de twee kindjes van mijn halfzus zullen de mandjes dragen waar er confetti's in zullen zien voor als we buiten komen! Dus maak het zo uitbundig zoals je zelf wil
Bij ons ook enkel voor de wet maar mijn nichtjes willen heel graag bruidskindjes zijn en zij zijn tegen de datum 11 en 6. Ze zijn echter nog nooit bruidkindje geweest en ik wil het voor hen toch ook wel een speciale dag maken.
Wij trouwen ook enkel voor de wet, en wij hebben ook een bruidsmeisje (het dochtertje van mijn nicht = getuigene), dus zoals Aurelie al zei: maak het zo uitbundig zoals je zelf wil!
Wij trouwen ook alléén vr de wet en hebben 3 bruidskindjes. Onze 2 zoontjes van 3 en 7 en nu kwam mijn zus haar dochter ook af dat ze graag bruidsmeisje wou zijn omdat ze dat nog nooit is geweest. Zij is 10 jaar. Voor hun is het ook iets speciaals
We trouwen ook enkel voor de wet en onze twee kindjes, 5 en 3 jaar, gaan onze bruidskindjes zijn. Hoe we het precies gaan doen, weten we nog niet maar je maakt het inderdaad zou uitbundig als je wel, niet?
Vrienden van ons zijn ook enkel voor de wet getrouwd en hadden ook bruidskindjes... Veel taken zijn er dan niet echt, buiten de ringen aanbrengen en mee op de foto... Wij zijn dan voor wet en kerk getrouwd en hadden er geen...
wij trouwen ook alleen voor de wet en mijn dochterke is ook bruidsmeisje :)