Terug naar overzicht
ik weet dat ze deze schoenen bij fortuna in maasmechelen hebben. Ze kosten wel 180 euro. Isabelle 20/5/06
Dag Inge,Ik denk dat ze deze schoenen ook verkopen bij Primo Piano in Genk. De website van Sophie Sposa wordt toch vermeld op hun website.Groetjes!
Hey Inge,ik heb ook schoenen van Sofie Sposa gekocht. Het zijn heel erg mooie, beige van kleur, met twee bandjes die lopen van achter naar voor over je voet. Ze hebben inderdaad niet zo'n hoge hak, maar toch genoeg om stijlvol te zijn, ik denk 2.5 cm, want ik moet zien dat ik niet groter ben dan mijn toekomstige... :-) Ze zitten ook zeer gemakkelijk.Ik heb er 165 euro voor betaald; maar bij mij komen ze wel uit Oostburg (NL) uit mijn bruidswinkel (Bruidshuis Ellen), dus qua locatie in Limburg kan ik je wel niet helpen... Misschien eens via Google zoeken...?veel succes ermee!groetjes,Saar (25/08/06)
Hey Inge,Heb je deze site al eens gechecked: http://www.mijntrouwschoen.nl/index.php/home.htm Daar staan ook heel veel schoenen op met lage hakken. Ik heb dat gevonden omdat ik daar ook naar op zoek was.Als je jouw e-mailadres doorgeeft, kan ik je een lijst met adressen van dealers van deze schoenen in België doormailen.Groetjes,Fieke7/07/2007
Hey meisjes,alvast bedankt voor de tips! Maandag ga ik passen, ben eens benieuwd.Groetjes,Inge (30/09/06)
Hey Fieke,Het zou heel fijn zijn moest je me een lijst kunnen doorgeven.Mijn e-mailadres: ingebollen@telenet.beGroetjes!