Terug naar overzicht
Super! Het komt inderdaad wel heel dichtbij, ook voor ons. Het is allemaal zoooo spannend! Nog veel plezier met je laatste weken!
Hey Aurelie, Ik wil je eerst en vooral bedanken voor de hulp en respons die ik al kreeg van jou op mijn vragen en berichtjes. Voor de rest wens ik je nog ontspannende 2 weken toe, en een 13de mei om nooit meer te vergeten met een zonovergoten dag en een spetterend feest!
Ja, wat een hondenweer zeg! Ik ben blij dat alles zo goed gaat! Ik hoop dat je kan genieten van de laatste twee weken, ik mag er niet aan denken... ik heb nog zoooveeeel te doen! xxx
Hoi Aurelie, Geniet nog van de 2 laatste weken. Ik hoop dat ik die 2 laatste weken ook zo ontspannend ben, maar op dit moment met 44dagen op de teller is dit nog niet het geval :). De grote en belangrijke dingen zijn in orde, en mijn wederhelft zei nog van het weekend, als jij en ik er zijn, wat kan er dan nog misgaan, das toch wat telt :). Maar ja wij vrouwen zitten iets anders in elkaar ;), en zijn idd nog veel kleine dingen die moeten geregeld worden. Ik duim voor je dat het zonnetje zal schijnen, en wens je een superdag toe!
Heerlijk te horen dat alles nr wens verloopt, ik zou zeggen niet meer teveel nadenken dan en ontspan je voor de rest. Véél geluk
Hey Aurélie, hier ook nog 14 daagjes op de teller. Super dat alles naar wens verloopt!En ja hopelijk is vrijdag 13 mei een stralende dag...
Hey superbruidje, 't komt voor jullie inderdaad akelig dichtbij hé. Ik ga samen met jullie aftellen. En op 13 mei ga ik er in gedachten zeker ook bij zijn. Jullie lijken mij zo'n fantastisch koppel, dat zit zo gegoten, de stroop glijdt er van af. Net als bij ons trouwens. Da's mega, dat gevoel van voor altijd samen zijn met je zielsmaatje, vindt je niet? Wij wensen jullie ook een fantastische dag toe, maar vooral een lang en gelukkig leven samen. Groetjes, Cindy en Geert
spannend!!! nu zal het er snel zijn !! geniet er met volle teugen van meid van jullie droomdag. groetjes