Terug naar overzicht
Hoi Ellen, Zelf hebben wij onze uitnodigingen gewoon via Vistaprint aangekocht, dus persoonlijk heb ik er niet veel ervaring mee, maar toen we aan het rondkijken waren voor de bestelling zijn we er enkele tegengekomen, en het ging inderdaad om de prijs van de kaart, met daarop dan een standaard bedrag voor drukkosten... Wij hebben dit toen ook niet zo gedaan omdat wij 3 verschillende teksten hadden (dag en avond gasten + uitnodigingen in het Portugees voor mijn familie) en dus ook 3 x drukkosten moesten betalen... Maar misschien kan je eens bellen en vragen? GroetjesFilipa
Ik ben nog helemaal niet toe aan de uitnodigingen, maar voor de geboortekaartjes van mijn zoontje was het inderdaad zo. Dus de prijs in de catalogus is voor het blanco kaartje en daar komen dan nog drukkosten bovenop. Prijs per stuk en een forfait voor het zetten. Maar heb je dan geen prijs gekregen van de drukker? Want bij ons heeft hij netjes de prijs uitgerekend voor wij ons akkoord gegeven hebben voor aankoop. Bel een keer, dan ben je zeker.
Bij ons geboortekaartje moesten we nog bijbetalen bovenop de eenheidsprijs per kaartje. Ik denk iets van een 50 euro voor de beide kanten (zijn instelkosten). Best toch even navragen hoor want er zijn er bij die daar van durven profiteren hoor...
Inderdaad, de prijs die jullie hebben is enkel de prijs van het "produkt" (kaart) maar niet van de werkuren ; het zetwerk, het drukken, eventueel snijden,.. dus die moet je er nog bijtellen.
Ons kaartje kost blanco 2,12EUR (inclusief enveloppe). Voor het drukken betalen wij 45 EUR opstartkosten en 30ct per uitnodiging. Dat is dus nog een serieuze meerprijs. Informeer je maar eens goed bij je drukker. Succes!
We hebben 300 euro betaald voor 100 uitnodigingen met alles erop en eraan + 100 dank kaartjes + onze menu's
Ik heb ondertussen eens gebeld en voor de uitnodigingen komt er een prijs bij van 75 euro voor het drukwerk. Voor de menu's zal dat 45 euro zijn. Bedankt voor de reacties!
@ Sofie: kan je eens laten weten waar jullie dit laten doen hebben? Ik heb een offerte gekregen van 532 euro voor 150 uitnodigingen + 160 euro voor 150menu's + 195 euro voor 200 misboekjes.Is dit veel?Groetjes!