Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleine ergernis - levering trouwringen ..

28-4-2011 13:37:24
Vorige week zaterdag kwamen ze onze trouwringen leveren .. De mijne was veel te groot en gingen ze 3 kwart van een maat verkleinen en mevrouw zei dat we hem dan zeker volgende week terug hadden. Nu mailen ze net dat de levering op zaterdag 7 mei zal zijn en een uur kunnen ze nog niet zeggen. Een lastige dag want ik moet dan ook nog eens mijn kleedje gaan passen waardoor ze eigenlijk al zeker niet in de voormiddag kunnen komen (zou 'm toch graag nog eens passen) ..

En wat als er dan nog iets mis is? Toch nog te groot of zo? Dan rest er nog maar 1 weekend eh ..
Voor 't eerst toch wel een beetje paniek ;)

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 987

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik28-4-2011 13:43:05

Hey Kim,

oh ik hou mijn hart al vast. Bij ons gingen ze eind april geleverd worden, nog niks gehoord en de volgende 2 zaterdagen hebben we onze trouw voor de wet en zijn we op reis. Dat wil zeggen dat er dan nog maar 2 zaterdagen zijn om te leveren! En inderdaad als dan de ring niet past ... :-s Da's momenteel ook mijn grootste vrees! Misschien toch niet zo slim van mij geweest om zo ver ringen te bestellen .... Maar ja, ze zijn zo mooi hé! 

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik28-4-2011 13:47:00

Ja normaal bij ons ook half april ..
Als er dan toch een klein beetje kritiek gegeven mag worden: ik vind inderdaad ook wel dat ze dat nét iets vroeger mogen doen. De laatste weekends zijn al hectisch genoeg - er moet nog zoveel gedaan worden op die zaterdagen ..

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik28-4-2011 14:18:02

hoi Kim

Wij zijn onze ringen terug in Izegem gaan passen, die van mijn verloofde was niet goed, de mijne wel, ze hebben dan de nodige aanpassingen gedaan en de ring dan thuisbezorgd...
Wel allemaal netjes op tijd (levering begin maart)...
Misschien dat het nu wat drukker is omdat het "trouwseizoen" eraan komt?

Anders eens even met hen bellen en vragen om vroeger te leveren?

groetjes
Joyce

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik28-4-2011 16:23:12

Ik zal duimen dat ze perfect passen ;-)

Als ik dit zo lees, ben ik toch blij dat wij onze ringen 5 maand op voorhand besteld hebben...Die van mijn vriend paste ook niet, de mijne wel...Dus we wachten nu op de '2e' pas, maar we hebben nog effe tijd natuurlijk...

Komt goed hoor, desnoods steken ze daar maar een tandje bij hé...Is idd niet leuk dat het zo 'last minute' is

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik28-4-2011 16:41:11

Ellen, die van ons waren al in december besteld ;) Ook 5 maanden op voorhand dus. Levering voorzien ze echter maar een goede maand voor de trouw.

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik28-4-2011 17:02:03

Die van ons waren zelf in november besteld :-). Daar heeft het dus idd niks mee te maken.

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik28-4-2011 17:05:02

ik begin ook al een beetje te vrezen voor onze ringen.
we hebben ze in december besteld en kunnen ze pas op 10 mei gaan passen.
ik heb mijn ringen zelfs nog niet gezien (combinatie van verschillende bestaande ringen) en ben nu bang dat ik ze niet mooi ga vinden.
als er effectief nog aanpassingen zullen moeten gebeuren, vrees ik dat we in tijdsnood zullen geraken.
we zullen wel zien zeker.. en er proberen niet teveel van wakker te liggen.

veel succes nog.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-4-2011 17:22:16

Ben ik blij dat we de onze al na een week hadden! :-)
Mag er niet aan denken...
Ik duim!

Anne
8-10-2011
 Meld misbruik28-4-2011 21:44:39

Hey Kim,

Komt allemaal goed hoor, maar natuurlijk wel spannend! Anders bel je maar een keertje meer hé en wat druk op de ketel houden kan nooit kwaad.

Groetjes
Anne

Ellen
21-5-2011
 Meld misbruik29-4-2011 10:12:06

Hey Kim,

bij ons hetzelfde verhaal. Wij zijn onze ringen in november bij FDO gaan bestellen. Ik vond het raar dat ik vorige week donderdag (+- een maand voor de trouw) nog niets gehoord had. Daarom had ik zelf eens gebeld en wat bleek? De ringen waren klaar, maar ze waren ons vergeten te verwittigen. Ze konden enkel die zaterdag ,23 april, onze ringen komen brengen. Wij hadden echter die dag al vanalles gepland en konden dat onmogelijk afzeggen.

Mijn vriend belde dan terug om te zeggen dat het dan niet paste, maar deze zaterdag wel. Dat ging dan weer niet voor FDO want ze leveren pas 1 keer om de 2 weken en enkel op zaterdag. Dan moeten ze ook niet beloven dat we de ringen ten laatste 1 maand op voorhand gaan leveren. Ze stelden dan voor om op 7 mei langs te komen, maar konden ook geen uur zeggen. Het is zoals je zegt, de laatste weekends zijn superdruk en ben je nog met last minute dingen bezig. Daarom gaan we ze nu zaterdag zelf ophalen, ik hoop dat ze in orde zijn want onze volgende weekends zitten echt eivol! En telkens naar daar rijden is ook niet eenvoudig, we zijn van Oost-Vlaanderen,dus het is een serieus ritje.

In het begin was ik heel tevreden van FDO, maar nu vind ik hun service toch niet meer zo top. Hun populariteit zou hen nog kunnen de das omdoen.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik29-4-2011 11:40:03

haha ik denk dat ze bij FDO véél mailtjes hebben gehad de laatste dagen want ik heb van de week ook ne mail gestuurd om te informeren. WAARSCHIJNLIJK komen ze 7 mei, maar uur wisten ze nog niet. Onze ringen zijn nog in productie (hebben ze eerste week januari besteld) Heb hen gezegd dat wij vanaf 10u weg zijn omwille van vrijgezelledag en ze gingen proberen ervoor te komen. Ze gaan juiste datum en uur nog laten weten. Als ik half van de week niets gehoord heb, zal ik nog maar eens mailen zeker?

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik29-4-2011 17:48:49

Ja hier dus ook 7 mei maar uur kunnen ze nog niet zeggen, ik heb alvast opgegeven dat het NA 13u moet omdat ik daarvoor mijn kleedje nog eens moet gaan passen. En eigenlijk hebben we om 17u ook dansles, dat heb ik dan nog niet eens gezegd ..

Ellen, wij zijn van Antwerpen, écht wel een eind rijden dus. Als hij 7 mei niet in orde is en er moet nog iets aan gebeuren dan zullen we ze daarna ook wel zelf gaan ophalen. Ik wist niet dat ze maar om de 2 weken leverden .. Misschien moeten ze dit dan toch eens aanpassen want inderdaad, de populariteit kan hun zo wel eens de das gaan omdoen ..

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 20:29:37

Wiiiee, ze komen hem woensdagavond leveren!! Super! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...