Terug naar overzicht
Hoi Kathleen, Wij hebben onze uitnodigingen op www.vistaprint.be besteld. Ze zijn al aangekomen, en ze zijn prachtig! Daar kan je ofwel een ontwerp van hen kiezen, ofwel jouw eigen ontwerp uploaden, of een foto en dan tekst erbij... mogelijkheden zat en helemaal niet duur. Voor 80 uitnodigingen met enveloppen (envelopjes hadden ons adres en een motiefje van de uitnodiging erop geprint) hebben we rond de 100€ betaald. Van waar in Limburg ben je? Ik woon in Zutendaal :-) Groetjes, Filipa
Heej, Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij drukkerij lieten in Kermt. Voor 130 uitnodigingen hebben wij wel bijna 350 euro betaald. Wel met extra kaartjes voor avondfeest en speciale enveloppen. Niet echt supergoedkoop, maar je hebt er ook goedkopere waarbij je een eigen foto kan gebruiken! groetjes Katrijn
Heej,
hoi wij hebben er ook in Kermt laten drukken, maar niet bij Lieten maar bij Ridan, ik heb op voorzijde, binnenzijde en achterzijde een foto, en we hebben voor 100 stuks 220 euro betaald. En niet te vergeten ik heb ze vorige vrijdag besteld en ik ben ze dinsdag gaan halen en maandag was een feestdag, als je beetje dringt gaat alles opeens sneller hihi. Ze zijn wel zelf ontworpen, maar als ik hier zo op het forum lees betaal je dan nog steeds evenveel als dat je bij hun iets kiest. veel succes grtjs joke
Wij hebben ook bij vistaprint besteld en dat heeft ons 84€ gekost voor 100 uitnodigingen. We hebben ze zelf ontwerpen en de kwaliteit is zeer goed, het was bang afwachten op het resultaat maar tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve reacties gehad.Kijk eens op hun site, misschien vind je iets naar je zin ... Wij hebben er bewust voor gekozen om geen traditionele en dure uitnodigingen te versturen want hoeveel mensen houden die nog bij?Succes met je zoektocht!
Wij zijn van maaseik en hebben ze besteld via cartarosa (gewoon ingeven bij google). Prijs kwaliteit zeer goed... veel goedkoper dan Buromac (toch voor onze kaart). Alles gebeurt via internet en de post...
bedankt voor de reacties, we zullen eens kijken op de websites.oh ja filipa ik woon in kinrooi.mochten er nog ideeën zijn laten jullie het maar weten.groetjes
onze uitnodigingen komen ook van vistaprint.be we zijn vré content! echt supermooi! en totaaaaaal niet duur...veel succes met de zoektocht!