Nu Online
Momenteel zijn er 501 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen gezocht

28-4-2011 13:40:20
hoi bruidjes
weet er iemand van jullie waar we onze uitnodigingen kunnen laten maken? wij wonen in limburg.
we zouden graag een uitnodiging willen met een foto van ons erop maar ik wil ook niet dat het te duur wordt.
dus als iemand een goed adres weet voor mooie uitnodigingen regio limburg en niet te duur dan wil ik het graag horen.
alvast bedankt
groetjes

kathleen
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 617

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 13:50:10

Hoi Kathleen,

Wij hebben onze uitnodigingen op www.vistaprint.be besteld. Ze zijn al aangekomen, en ze zijn prachtig!
Daar kan je ofwel een ontwerp van hen kiezen, ofwel jouw eigen ontwerp uploaden, of een foto en dan tekst erbij... mogelijkheden zat en helemaal niet duur. Voor 80 uitnodigingen met enveloppen (envelopjes hadden ons adres en een motiefje van de uitnodiging erop geprint) hebben we rond de 100€ betaald.
Van waar in Limburg ben je? Ik woon in Zutendaal :-)

Groetjes,
Filipa

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 14:36:56

Heej,

Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij drukkerij lieten in Kermt. Voor 130 uitnodigingen hebben wij wel bijna 350 euro betaald. Wel met extra kaartjes voor avondfeest en speciale enveloppen. Niet echt supergoedkoop, maar je hebt er ook goedkopere waarbij je een eigen foto kan gebruiken!
groetjes
Katrijn

joke
13-8-2011
 Meld misbruik28-4-2011 15:05:52

hoi

wij hebben er ook in Kermt laten drukken, maar niet bij Lieten maar bij Ridan,
ik heb op voorzijde, binnenzijde en achterzijde een foto, en we hebben voor 100 stuks 220 euro betaald. En niet te vergeten ik heb ze vorige vrijdag besteld en ik ben ze dinsdag gaan halen en maandag was een feestdag, als je beetje dringt gaat alles opeens sneller hihi.
Ze zijn wel zelf ontworpen, maar als ik hier zo op het forum lees betaal je dan nog steeds evenveel als dat je bij hun iets kiest.

veel succes grtjs joke

nele
1-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 16:09:00

Wij hebben ook bij vistaprint besteld en dat heeft ons 84€ gekost voor 100 uitnodigingen. We hebben ze zelf ontwerpen en de kwaliteit is zeer goed, het was bang afwachten op het resultaat maar tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve reacties gehad.
Kijk eens op hun site, misschien vind je iets naar je zin ...
Wij hebben er bewust voor gekozen om geen traditionele en dure uitnodigingen te versturen want hoeveel mensen houden die nog bij?
Succes met je zoektocht!

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 16:39:30

Wij zijn van maaseik en hebben ze besteld via cartarosa (gewoon ingeven bij google).
Prijs kwaliteit zeer goed... veel goedkoper dan Buromac (toch voor onze kaart).

Alles gebeurt via internet en de post...

kathleen
19-5-2012
 Meld misbruik28-4-2011 17:46:06

bedankt voor de reacties, we zullen eens kijken op de websites.
oh ja filipa ik woon in kinrooi.
mochten er nog ideeën zijn laten jullie het maar weten.
groetjes

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik28-4-2011 19:37:04

onze uitnodigingen komen ook van vistaprint.be
we zijn vré content! echt supermooi! en totaaaaaal niet duur...
veel succes met de zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info