Terug naar overzicht
Hoi Kathleen, Ik heb Els Broux van Ateljee-E geboekt. Ze doet mijn kapsel en mijn make up maar ze komt ook aan huis alleen voor make up als je je kapsel bij je gewone kapper laat doen.Ze heeft bij mij de proef al gedaan en ze is heel goed en vriendelijk, en helemaal niet duur. GroetjesFilipa
Hoi Kathleen, Ik heb Jessica van Make-up 4 you genomen. Ze is van Diepenbeek. Ze doet mijn kapsel en mijn make up. Ik ben vorige week voor proef geweest en heb alleen maar positieve reacties gehad. Ik vond ze helemaal niet duur in vergelijking met sommige andere. Ja moet maar eens op haar site gaan kijken. Voor prijzen of foto's mag je me altijd een berichtje sturen.GroetjesEls
Heej, Ik ga bij studio natur'elle in Lummen. Ze hebben daar een 'trouw'arrangement , met proef en een hele schoonheidsbehandeling een paar dagen voor je trouw voor een redelijk schappelijke prijs! Ze komt ook thuis de make-up doen van mij mijn zussen en mijn mama. De prijzen vindt je terug op de website! Veel succes ermee groetej
Hey Kathleen, ik heb ook al eens rondgekeken en heb contact genomen met Veerle van Eyes on you. Ze is van Hasselt. Ik kan je nog niks zeggen over hoe ze werkt maar ze is wel heel vriendelijk. Groetjes!
Hey! Ik ga bij Kim van 'schoonheidssalon Kim' uit Membruggen. Ze doet dat ook super en helemaal niet duur. Groetjes!
Hallo Ik kan jou misschien wel helpen. Bekijk onze site eens www.ellegancia.be Groetjes Bianca
Hallo Neem gerust eens een kijkje op www.make-updeluxe.com Wij verzorgen jouw bruidsmake-up aan huis. Groetjes Tanja
Dag Kathleen, Neem ook eens een kijkje op www.beautifulbride.be Ik kom zowel voor de proef als de dag zelf aan huis. Ik wens je veek succes met de voorbereidingen! Groetjes Peggy
Hallo, En ook op www.christinehaazen.be kan je eens een kijkje nemen als je wil. veel groetjes, Christine