Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taxi's

28-4-2011 14:21:28
Wij trouwen volgend jaar op ofwel 2 juni 2012 ofwel 9 juni 2012.
Het hangt nog een beetje af van de zaal ;-)
Wij wonen zelf in Nijlen maar zijn afkomstig uit Lier.
Onze familie wonen dus ook allemaal in Lier en de meesten van onze vrienden ook.
We hebben ons oog laten vallen op een zaal in Massenhoven.
We vroegen ons af of we taxi's moeten voorzien voor suite en getuigen?
We willen dat die ook volle bak kunnen mee feesten en naar niets moeten zien.
Heeft er al iemand dat gedaan of is dat ongebruikelijk?

Groetjes,
CIN

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1028

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik28-4-2011 14:34:23

Dag Cindy,

wij trouwen ook volgend jaar en wij hadden hieraan ook al gedacht. Ik heb op sites van vervoer ook al nachtshuttles tegen gekomen. Dus dit zal niet zo ongebruikelijk zijn.
Wij dachten ook eventueel taxi's te voorzien voor onze dichtste familie ook juist om die reden. Ik denk dat jullie zelf best beslissen of jullie dit nodig achten of niet.
Anders kunnen jullie ook eens polsen bij hen zelf.

groetjes
Stephanie

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik28-4-2011 14:36:36

hela,

ook van nijlen. super, is altijd tof te lezen.
ik vind dit helemaal niet raar hoor, is idd tof dat de mensen gewoon volle bak kunnen feesten zonder hun moeten in te houden voor controle's ofzo.
wijzelf zijn er nog niet volledig uit, alhoewel met 21 dagen op de telller het wel nodig wordt :)
veel succes nog met jullie voorbereidingen.
groetjes

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik28-4-2011 14:41:47

@ Tamara:
Jullie dagje komt wel heel dicht hé ;-)
Hopelijk heb je zo'n mooi weer als de voorbije dagen!
Waar doen jullie je feest?
Ik vraag het je gewoon om te zien of er nog een zaal over blijft die aan mijn aandacht ontsnapt...
In ieder geval,veel plezier op jullie dag hoor!!

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik28-4-2011 14:43:37

Hey Cindy ,
wij gaan het voorzien voor de suite, zodoende dat ze ongestoord kunnen meegenieten

Groetjes,
Sarah

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik28-4-2011 15:04:07

Wij hadden ook taxi's voor de suite (Mercedes minibusjes) ; heel handig : geen "jacht" op parkeerplaats aan stadhuis of kerk, geen verloren geredenen omdat de kolonne volgwagens niet in één keer overal doorkan (ronde punten, verkeerslichten, Stops,...enz.) en vooral : iedereen is overal mooi op tijd . Wij hadden gezegd dat het voor een huwelijk was en de wagens waren heel proper, maar mss zijn ze dat altijd ?... Hoedanook het was zalig op die manier.

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik28-4-2011 16:20:25

Hoi! Wij voorzien dit ook...Tussen 2 en 5u (ik hoop dat de mensen niet vroeger als dan vertrekken ;-) ) hebben wij 2 taxi's ter beschikking. Zo kan iedereen idd volop mee feesten hé...

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik29-4-2011 11:36:29

Wij zijn van Kessel! Leuk dat er hier wat "buren" zijn ook :-) EN ik denk zelfs dat ik uw verloofde ken! Noemt zijn broer niet Filip?

Wij hebben een bus gehuurd voor de suite voor tijdens de dag. We gaan sowieso enkele auto's aan de feestzaal zetten. We voorzien niet direct taxi's voor 's nachts, maar eventueel kunnen jullie wel aan de mensen van de suite zeggen dat jullie die kosten dragen, er kan makkelijk 's nachts een taxibedrijf op dat moment zelf ook opgebeld worden he. Zo doen wij dat soms toch ook tijdens het uitgaan.... Dan kunnen de mensen inderdaad gewoon los uit de bol gaan met/zonder drank en die met drank kunnen dan makkelijk even een belleke doen.

Zaal in Massenhoven is wel mooi he. Wij hebben feestzaal Familia in Nijlen genomen, een heel gezellige zaal met naart schijnt (zelf nog geen feest gehad maar vrienden wel) superlekker eten (en betaalbaar, toch ook wel belangrijk he!)

Nog veel succes met de voorbereidingen!

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik29-4-2011 20:38:52

hela,

wij doen onze feest in de Nilania in Nijlen. wij hebben ook bij la grange gaan kijken, prachtige feestzaal maar in de prijs zat er toch wel een duidelijk verschil.
wij hebben dan voor Nilania gekozen omdat we daar al veel feesten meegemaakt hebben, altijd lekker gegeten en genoeg keuze in het buffet.
ja idd onze dag komt serieus dichtbij, hopelijk wordt het weer terug wat beter.
btw als je nog iets wil vragen, vraag gerust hé :)
groetjes
tamara

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik2-5-2011 8:33:50

Hey Kelly,

Patrik zijn broer heet inderdaad Filip,van waar ken je hem?
We horen de laatste tijd veel mensen stoeffen over Familia,heb ondertussen Koen zijn nummer en ik denk dat ik hem toch eens ga contacteren .
We zijn zaterdag een kijkje gaan nemen in het Hof Van Beatrijs.We hadden een afspraak om 13u.We hebben daar rondgelopen,de zalen gezien maar verder hebben we geen levende ziel gezien.Erg hé,we zijn dan maar doorgegaan.Vind dit toch geen manier hoor.En aan de telefoon was ze ook al niet echt vriendelijk...
Zondag naar het Hof Van Nazareth:wat een verschil in ontvangst!!!Een drankje,een patéke,een rondleiding,een goed gesprek,kortom,we hebben daar 2 uur binnengezeten.
Heel mooi en dat betaal je dan ook hé...
Ik bel vandaag naar Familia

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 11:51:54

hey hey

Ik ken hem van de voetbal van Ranst. Ik ben nog een koppel geweest met zijn beste maat Johan. De wereld is klein hé! Heb gehoord dat Filip ondertussen ook papa is geworden! Wens hem proficiat van mij!

Ik had in den tijd ook naar Beatrijs en Nazareth gebeld en ik denk dat het Nazareth was die zei dat we toch een feest van rond de 10000 euro MOESTEN nemen of we MOCHTEN niet trouwen op zaterdag bij hen! En daar kon ik niet mee om, dus ben zelfs niet gaan kijken. Beatrijs heeft prijslijst opgestuurd, maar waren ook niet supervriendelijk aan telefoon en prijs vond ik nogal aan dure kant, dus uiteindelijk ook niet gaan kijken.

Koen van Familia is ne supervriendelijke mens, die mee kijkt naar budgetten en meedenkt over concepten. Uiteindelijk gaan we een trouwfeest hebben met 200 genodigden dat tenminste nog iets of wat betaalbaar gaat zijn!

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik9-5-2011 12:01:25

Ah,vandaar dat je hem kent,die voetbal hé
Jaja,Filip heeft een prachtige dochter,Cara,zal hem zeker je wensen overmaken!!

Koen is super,echt nen toffe gast.
We zijn de dag na dat we bij hem in de zaal waren geweest nog naar feestzaal Rubens in Berlaar geweest,manmanman,triestig zenne...als we daar binnen kwamen rook het daar lekker naar fritjes,ik had zoiets van:mmmm,da ruikt hier lekker.Maar na het kwartier dat we daar waren rook ik nog altijd die frietgeur en steekt dat wel tegen hoor...Onze zaal was ineens beslist!!

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik16-5-2011 14:17:35

Hoi,
Wij trouwen ook in La Grange! Wij waren echt weg van de zaal en hebben dan maar meteen vast gelegd. Wel jammer dat ik nu lees dat ze nogal duur zijn maar met wat wij vergeleken hadden waren ze de gewone vraagprijs. Ach ja, kunnen nu toch niet meer terug en vonden de zaal zo mooi. Het zal wel goed zijn.
Wij zijn van Itegem dus ook niet zo ver van jullie hé!

Waar gaan jullie de trouwfoto's nemen? Weet iemand van jullie een leegstaande school zijn in de buurt? Of een leuke school om eventueel binnenfoto's te nemen? Ik ben namelijk leerkracht en lijkt me wel leuk. Maar ik sta nu in Antwerpen en dat is wat ver.

Weet iemand van jullie geen goedkope koets en paarden te huur? Dan kunnen we de extra kosten van de zaal daar mss wat mee compenseren ;-)

groetjes Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info