Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

veel te nieuwsgierig :-)

28-4-2011 15:16:32
Hoi allemaal,
Hebben jullie soms ook het gevoel dat er zoveel leuks achter jullie rug gebeurt? Ik heb mijn vriendinnen er al een paar keer op betrapt dat ze foto's trekken van ons (voor spel op avondfeest denk ik). Ook voor de vrijgezellendag zijn ze vanalles aan het regelen. En nu werd er mij gevraagd om een lijst door te geven met alle aanwezigen op onze trouwdag, zowel voor de receptie als het avondfeest. Ik vind dit allemaal super leuk, maar ben wel héééél benieuwd. Nog 85 dagen geduld...

Een nieuwsgierig bruidje :)

lieselot
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 459

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik28-4-2011 15:19:18

Hey Lieselot,

Ik heb dikwijls hetzelfde gevoel. Mijn zus is vanalles aan het regelen voor sketches en verrassingen op het avondfeest. Dat is natuurlijk superleuk maar langs de andere kant ben ik inderdaad ook nieuwsgierig om te weten wat hé. Maar het beste is geduld te oefenen, dan is het de dag zelf ook wel het leukst hé. Hier nog maar 43 dagen te gaan.

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen

Nathalie

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 15:30:24

Ik ben ook nieuwsgierig, want ze zijn volop bezig voor mijn vrijgezellendag. Maar over sketchkes of foto's op het feest heb ik nog niets opgevangen.
Ben zo benieuwd!!
Hier nog 71 dagen wachten.
Het komt steeds dichterbij!!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik28-4-2011 16:34:47

Ik heb net met mijn zus de praktische dingen van de vrijgezelle besproken!
Grappig... ik ben minder nieuwsgierig dan ik verwacht! Maarja dat komt nog wel -- vrijgezellen op 11 juni!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...