Terug naar overzicht
Hoi Patricia, In welke regio zoek je? groetjes,Filipa
Regio Limburg (Sint-Truiden).
Ah ik ook van Limburg (Zutendaal). Wij wilden ook de klassieke trouwringen zonder veel tralala en we wilden ook geen overdreven dure ringen. We zijn in Maastricht gaan kijken, bij Siebel juweliers. Daar hebben we 2 ringen van het merk "Insieme", wit goud, gewoon simpele, klassieke ringen. De ring van mijn verloofde is 4mm breed en de mijne 3mm. In de mijne heb ik nog een diamantje gevraagd. We hebben voor de 2 ringen ongeveer 650€ betaald. Maar ze hebben ze ook in het geel goud. Ik weet dat het niet direct bij de deur is, maar het is wel de moeite waard vind ik! :-) Groetjes en succes nog!Filipa
Kijk eens op http://www.traditions-trouwringen.be/ Je kan via de "ringconfigurator" kiezen welke ring je wilt en hem dan bestellen bij één van de juweliers die op de website staan (en dat zijn er heel veel!). De prijzen staan erbij en je ring is al na ongeveer 2 weken klaar. Succes ermee! Stephanie
Ik denk dat elke juwelier dit wel zal kunnen maken hoor. Wel scheelt de prijs soms echt enorm voor ongeveer hetzelfde.Goed uitkijken en navragen is dus de boodschap!
Een uitstapje maken naar Antwerpen en bestellen in het Jodenkwartier
Hey In schulen (herk de stad) heb je een jood. Die maakt ook trouwringen en zijn niet duur. Mvg
Op de markt in Sint-Truiden? Digeneffe?Er zijn veel juweliers in Sint-Truiden hé :D
Ik zou ook eens een uitstapje maken naar Antwerpen! Als de prijs je niet aanstaat ga je gewoon in de volgende winkel binnen ;)