Terug naar overzicht
Hallo Filipa, Ik heb er een bestelling gedaan voor een ketting en voor oorbellen voor mijn trouwdag. Ze zijn heel mooi gemaakt, schappelijk van prijs en snel gemaakt en opgestuurd. Ik kan het dan ook 100% aanbevelen! Groetjes, Sandy
Hoi Sandy,Heeft ze ze naar België opgestuurd? En heb je veel moeten betalen van verzendskosten? Mag ik vragen welk setje je besteld hebt? Groetjes,Filipa
Hallo Filipa, Ik heb de getting Grace besteld en dan oorbelletjes die er bij passen bij laten maken. Ik denk dat er iets van een 5 EUR bijkwam... maar ik weet t niet meer zeker. Als je naar Dorien een mailtje stuurt, krijg je op al je vragen een antwoord. doei
Ik wou dat ook via haar doen. Maar ze deed het een tijdje niet meer. Doet ze het nu al terug?Ik heb ondertussen iemand anders via dit forum gevonden die een exacte kopie heeft gemaakt van een setje op doriens site. Voor minder geld.
Ik! Ik had een tiara besteld en deze was héél mooi maar helaas paste hij echt niet goed op mijn hoofd .. Ik heb hem terug gestuurd en de centjes mooi terug gekregen. Heel lieve vrouw, echt een aanrader toch! Mail haar maar snel :)
Wauw ben ook net gaan kijken op de site! Héél mooie spullen! Die ga ik nu al in mijn favorieten opsaan! Eens ik mijn kleed heb ga ik zeker nog eens op zoek naar bijpassende accessoires!!
'k Heb ook mijn bruidsjuweeltjes bij haar besteld en ben zeer tevreden. Ze zijn heel mooi, passen perfect, ze zijn niet duur en snel en perfect geleverd. Verzendkosten zijn inbegrepen, ook naar België. Ik heb ze een week en een half na de betaling al ontvangen!
Ook ik ben een zeer tevreden klant. Goede en snelle service!