Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een beetje nonchalant :) pfffffffff

28-4-2011 20:28:47
Eindelijk onder de 100 dagen!! Nog 99... en toch besef ik precies niet dat ik binnenkort Mevr Impens zal zijn... Mss omdat we al 6 jaar samen zijn?... Ik zal nog wel kriebels krijgen zeker als het dichter komt?
En ik moet wss nog wel veel doen denk ik... Aangezien ik niet met briefjes of lijstjes werk is mijn overzicht niet zo denderend :) Maar ik ben nu wel iemand die beter presteert onder druk en niet volgens de regeltjes, dus ik weet wel dat het in orde komt... maar toch... De ringen, de wet, de kleren, de feestzaal, de uitnodigingen, kapper, schminkster,fotograaf, ... liggen allemaal vast, moet juist nog een boot reserveren voor na de wet... Dat is eigenlijk al... Of zie ik het nu té positief in? :) Zijn er nog mensen die zo wat nonchalanter met de voorbereidingen omspringen? Ik ben eigenlijk best wel jaloers op mensen die kunnen werken met overzichtelijke lijstjes, maar ja... ik word daar nogal zenuwachtig van :)

groetjes, liesbeth

liesbeth
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 833

martine
12-8-2011
 Meld misbruik28-4-2011 20:52:47

Hallo,
Ik herken mij helemaal in jou terug.Ik denk dat het ook wel allemaal in orde zal komen en ik werk zeker niet met lijstjes.
Wij huwen op 12/08/2011 en voor mij lijkt het dat alles min of meer geregeld is.Ik weet van mezelf dat ik kan presteren onder druk, dus zal het misschien de laatste dagen wat sressen worden.
Ik ben ook wel wat ouder en daardoor kan ik ook alles beter relativeren en ben ik wat geruster in alles.
Ik zou zelfs durven zeggen aan al die zenuwachtige bruiden:blijf kalm,uiteindelijk zal alles in orde komen.Volgens mij kan je best op tijd beginnen met de voorbereidingen maar nu ook weer geen anderhalf jaar op voorhand.Van een zeer lange voorbereiding word je pas zenuwachtig en lijkt het allemaal nog heel lang te duren.
groetjes Martine

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik28-4-2011 21:11:53

Je moet niet zenuwachtig worden, ik word pas zenuwachtig van al die lijstjes waarover ik alsmaar hoor ;o)
Het is hier dus ook nonchalance troef...
Stadhuis en zaal liggen vast en de DJ hebben we mondeling al vastgelegd via een vriendin maar moet ik eens tijd voor maken om mee samen te zitten en dat te concretiseren.
Voor de rest is er nog niets geregeld (jurk, ringen, vervoer, etc etc) maar ik maak me daar geen zorgen over, ben ook al wat ouder dus ik weet dat het wel goed komt !

ik weet met wie ik trouw, op welke dag en waar : dat zijn de enige dingen die belangrijk zijn ;o)

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik28-4-2011 21:24:23

ik ben blij dat ik niet alleen ben... :) De mensen rondom mij zijn meer bezig met de trouw dan ik... :) Ik heb wel redelijk vlug alles in orde gebracht, waardoor ik nu eigenlijk gewoon moet afwachten. Maar als ik hier iedereen bezig hoor over lijstjes, ... dan begin k te twijfelen... Alhoewel ik niet weet wat ik nog meer in orde kan brengen...

Nog een stress-loze voorbereinding toegewenst! :)

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik29-4-2011 7:22:07

Ik was ook redelijk nonchalant hoor. Wij moesten ons trouwfeest regelen op 5,5 maand ofzo en ik heb dan nog meer dan de helft van de tijd met mijn duimen zitten draaien en aftellen.

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik29-4-2011 8:08:39

Ik ben ook meer van het type 'het zal wel in orde komen'. Met nog 392 dagen op de teller heb ik enkel nog maar de zaal en het gemeentehuis vastliggen. De rest volgt nog. Heb geen lijstje maar wel een notitieboekje waar ik iets kan inschrijven als ik opeens aan iets denk.

nele
1-7-2011
 Meld misbruik29-4-2011 13:41:43

Ik ken deze situatie ... wij hebben begin maart beslist dat we 1 juli dit jaar zouden trouwen. Op 3 weken tijd lag de zaal, de traiteur en de dj al vast. De uitnodigingen waren ook snel gemaakt en de bedankjes en ringen zijn ook al in orde.
Wij zijn al 12 jaar samen en hebben al 2 kindjes dus ik maak me niet te veel druk in de trouw ... misschien moet ik dat toch maar wat meer doen want alleen onze kindjes hebben al kleren, wij nog niet.
Ik ben wel niet op zoek naar een traditioneel trouwkleed dus zal het eerder een cocktailjurk worden en voor mijn vriend gaan we binnenkort in de winkel "Jules" gaan kijken. Moderne, trendy kostuums en zeer betaalbaar.
Wij hebben nog 62 dagen op de teller en ik ben ook niet de hele tijd bezig met de trouw hoor! Het zal wel leuk worden en als er iets niet loopt zoals gepland dan is dat ook maar zo ... het belangrijkste is geregeld dus geniet ik er gewoon van.
Nog veel succes met je voorbereidingen!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik29-4-2011 19:46:38

Wij hebben op 14 februari dit jaar beslist om te trouwen, ik heb op ongeveer 4 weken tijd alles geregeld, waardoor ik nu idd met mn vingers zit te draaien... :)
K ben natuurlijk het type niet ook om mij daar in op te jagen ook... hehe, dus... ik maak mij niet echt zorgen... Tzal wel allemaal in orde komen denk k... heb nog 98 dagen om met mijn vingers te draaien é :)
groetjes

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik29-4-2011 20:32:27

wij zijn ook sinds de 14e februari verloofd :) maar trouwen pas 7/7/12 ... nog hééééél veel tijd dus ! Alleen de zaal ligt vast ... ben eens aan't rondvragen voor een DJ ... het gemeentehuis meoten we eens langsgaan binnenkort...enfin, komt allemaal wel goed, met die zee van tijd :) ik doe vooral al veel ideeën op hier, wat ik dan uiteindelijk uitwerk, daar is tijd genoeg voor :)

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik30-4-2011 8:25:51

Heide je hebt idd nog zeeën van tijd: wij zijn verloofd 25 december 2009 en trouwen pas 3e september 2011 - 1e data die vrij was van feestzaal
Ik had dus nog een jaar en 9 mnd tijd ;)
Nu is het al binnen grote 4 maand...de tijd gaat rap ...
In het begin zit je er wat rapper achter om grote dingen vast te leggen en zo in het midden begint dat beke te slabakken. Er moet hier nog het één en ander gebeuren, maar ben ervan overtuigd dat alles sowieso in orde komt!
Je zal wel zien de één werkt beter onder druk, de andere heeft liever alles direct in orde.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...