Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning bruidjes mei - juni 2012

28-4-2011 21:57:39
Beste mede brides to be

En dan speciaal degene die volgend jaar in mei of juni trouwen... Hoe ver staan jullie al met jullie planning?

Ik heb voorlopig:

De zaal + catering
Fotograaf
Videograaf
Videodagboek is ook geboekt
Stadhuis ligt vast
Ceremoniemeester
DJ

Op mijn lijstje om nog te doen staat momenteel de suiteauto's, de live muziek voor in de kerk en het vastleggen van de datum in de kerk.

Wat vergeet ik?? :-)

Groetjes

Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 936

natje
12-5-2012
 Meld misbruik28-4-2011 22:14:37

hey katrien

mooie datum.
wij hebben de zaal,dj,fotograaf,ceremoniemeester,suitewagens en bruidswagen,en de uren van kerk en gemeentehuis liggen vast.
4mei hebben we een afspraak met de videograaf.
ik denk dat ik in juli op zoek ga naar mijn droomkleed en eind juli hebben we de boeken besteld voor de uitnodigingen. spannend allemaal he.
ik heb zo'n lijstje gekregen van een ander bruidje van wat te doen op 12-6-3 maanden en dat helpt me wel vooral die kleine details.

veel succes nog met de voorbereidingen he
groetjes

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik28-4-2011 22:16:55

Hoi!!! hier een juni-bruidje!
Wij hebben tot nu toe
*Ceremoniemeester
*zaal +catering
*DJ
*Fotograaf
*Kerk (stadhuis doen we een andere dag)
*Vervoer (maandagavond pas een afspraak)

Dus staan ongeveer gelijk. Ik ben nu aan het rondkijken voor een visagiste/kapster. Uitnodigingen en al de andere dingen doe ik nu stilletjes aan... daar heb ik nog genoeg tijd voor
Veel plezier met de voorbereidingen!!!
Groetjes Patrizia xxx

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik28-4-2011 23:32:31

Ik heb al mijn trouwkleed. Maar dat is eerder toevallig. Ik was er meteen weg van en wilde niet langer wachten. Waarom zou ik? 't was een koopje (en wel heel goedkoop!).
Verder:
ceremoniemeester
vervoer
videograaf
voorlopige gastenlijst
gemeentehuis
feestzaal
b&b voor 's avonds met de suite
alternatief voor ringen
1 getuige al gevraagd
denk dat het zowat is voor de moment.
Groetjes
Cindy

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik29-4-2011 7:49:08

amai, ik dacht dat ik er goed voor stond, maar als ik zie wat jullie al allemaal in orde hebben, heb ik nog veel werk te doen! :-)
Wij hebben: zaal, viering, gemeentehuis vastliggen, en gesprekjes met DJ en videograaf zijn gepland in de komende weken.
Kapper en visagiste weet ik al wie ik wil, maar moet ik nog vastleggen.
Nog to do: fotograaf en ceremoniemeester ( weten nog niet of we er ene gaan nemen).

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik29-4-2011 8:03:03

Oeps, ik sta achter!!!!
Wij trouwen op 26-12-2012 en het enige dat we al hebben is het gemeentehuis en de zaal (in optie moet nog definitief vastgelegd worden)
Moet ik nu panikeren!!!!

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik29-4-2011 8:58:34

Hey,

Wij trouwen 23 juni '12. Wij hebben al zaal en catering, gemeentehuis en kerk liggen vast, ceremoniemeester is ok. Dit weekend neem ik contact op met dj en fotograaf. Ceremoniewagens en videograaf doen we niet.

Groetjes

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik29-4-2011 9:26:52

@Tine: nee hoor, ik heb eigenlijk ook nog niet veel echt vastliggen, wel al veel gekeken :-) we hebben tijd genoeg om ons ideekes te laten rijpen en verder uit te werken, en dan pas te boeken, toch?

Wij hebben de locatie (daar houden we ook buitenviering), dinsdag hebben we een afspraak voor de catering (we hebben namelijk een zaal in een kasteel waar we alles, van meubels tot kaarsjes tot muziekinstallatie tot eten, drinken, bediening, echt alles alles alles moeten regelen, veel maar oh zo leuk werk!). Een fotograaf hebben we vastgelegd en ook de huur van meubels van zaal en ceremonie zijn hoogstwaarschijnlijk in orde (maar nog geen contract).

Maw: wij hebben van veel wel al een idee, maar nog niet veel dat echt vastligt met contract. Ook qua details van versiering van de zaal met lichtjes, bloemen, kaarsen etc hebben we al een duidelijk idee.

Uur van het gemeentehuis ligt ook vast, ceremoniemeester en DJ zouden we tegen de zomer willen vast hebben liggen, net zoals de priester voor de ceremonie.
18 juni heb ik afspraak bij 2 bruidswinkels, ben nu aan het twijfelen om nog bij meer winkels een afspraak te maken.... Kan echt ni meer wachten tot het najaar zene :-D

Vervoer: wij lenen een auto van een vriend van mij, een old timer porsche. De andere gasten (ook de 'suite'), rijden met eigen auto's, feestelijk versierd.

Voila!

Sarah
1-6-2012
 Meld misbruik29-4-2011 11:21:51

Hier nog een juni bruidje,

Bij ons ligt nu de Zaal en DJ vast.
Ook de kapper en visagiste is al geboekt.
Overnachting, fotograaf en cermoniemeester worden de komende weken gedaan.
De gemeente kan hier pas een half jaar op voorhand, heb er al stress over straks kan onze dag of uur helemaal niet...
Ben al op zoek geweest achter een jurk maar ga nu toch wachten tot oktober, als dit lukt ;-), omdat de nieuwe collectie dan binnen is.
Omdat we dus trouwen in juni wou ik al save the date kaartjes geven bij de kerstkaartjes zodat de mensen hun communiefeesten en vakanties wa kunnen inplannen.
Ik vergeet vast nog iets dus laat de ideetjes maar komen...

Groetjes
Sarah

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik29-4-2011 13:30:06

Hoi, hier liggen al een aantal "grote" zaken vast zoals:

zaal
DJ
fotograaf
vervoer (=huifkar)
ceremoniemeester
uur gemeente
uur kerk

Voor de rest al wel veel ideetjes maar nog niets concreet uitgewerkt. Deze zomer zou ik naar een kleedje beginnen zoeken. Ook heb ik een kapster/visagiste op het oog, die zou ik ook al in de zomer willen boeken.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik29-4-2011 13:32:25

Nog vergeten: getuigen en bruidskindjes zijn ook al gevraagd

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik29-4-2011 13:53:56

Hoi bruidjes,

Wij trouwen net na jullie op 7 juli. Wij hebben onze eerste contacten al gelegd met de kerk maar moeten nog een aanvraag schriftelijk opsturen. Onze zaal, catering en dj liggen vast. Vanochtend het gemeentehuis gaan vast leggen. Zijn nu volop contacten aan het leggen met fotograven. Ik hoor jullie allemaal zeggen een videograaf, wilden wij ook wel graag maar geen idee waar een te vinden. Ook zouden wij graag een paardentram hebben als vervoer maar vinden er geen in de omgeving. Iemand van jullie een goed adresje omgeving Heist-op-den-Berg???
Mag ik jullie ook vragen waarom jullie allemaal een ceremoniemeester nemen? Wij twijfelen nog hierover.

Mijn zus was al van toen we net samen waren aan het zeuren om bruidsmeisje te zijn dus dat stond al enkele jaren vast ;-)
Onze getuigen hebben we ook al gevraagd. Dit was ook nodig om alle papieren in te kunnen vullen!

Nog heel veel succes en dikke kussen
Vicky

jill
30-6-2012
 Meld misbruik29-4-2011 13:59:25

hoi bruidjes :)

Goh sommige hebben echt al veel gedaan...
bij ons ligt het volgende vast
Zaal +eten => moet nog wel besproken worden wat we juist gaan doen.
Dj => we spreken pas af aan het einde van dit jaar
Fotograaf => moeten ook nog bespreken hoe en wat, nog tijd zat :)
Vervoer => we krijgen een limo van de zaal voor 3u, verder rijdt iedereen met eigen wagen
Gemeente is nog niet officieel, ze heeft het al achterin de agenda gezet, maar kunnen pas in september officieel datum vastleggen(stresssen...)

Verder:
Gastenboek
uitnodigingen
bedankjes
versiering auto's
kleed + kostuum => nog even op de tanden bijten tot de nieuwe collectie, ik weet niet of ik zolang kan wachten :)
visagiste gaat mssn een meisje doen dat ik ken, kan kei mooi shminken
kapper heb ik al in gedachte maar moet nog besproken worden :)

= Dit is zo nog het belangrijke dat moet gebeuren
Maar ik heb nog meer dan een jaar duss, tijd zat nog denk ik?!

succes dames

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik29-4-2011 14:01:35

hier een juli bruidje wij trouwen op 20.07.2012

en wij hebben onze zaal vastliggen,fotograaf,dj,
onze datum moeten we nog even mee wachten om die gaan vast te leggen ,
maar we gaan toch al proberen om die binnen een veertiendagen al vast te kunne leggen,
dan hebben we onze trouwringen al ,we zagen ze liggen en hadde zoiets van ja die moete het worden dus hebben we die ook ineens gekocht ,

het enige dat ons nog te doen staat is mijn trouwkleed ,costum van men ventje ,en kleedje voor ons bruidsmeisje :)
dan het vervoer nog regelen maar daar zijne we nog ni uit hoe of wat we gaan doen,
en dan het belangrijkste de trouwdatum gaan vastleggen op het gemeentehuis :) ,
en dan een veertiendagen voor onze trouwdag nog naar onze feestzaal gaan om het menu te gaan bespreken
en dan denk ik da we alles gedaan hebben moest ik hier iet vergeten zijn mag je gerust iets laten weten
grtz nanske
ik wens je nog veel succes met jullie voorbereidingen :)

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik29-4-2011 14:06:02

Heyhey,

Wij hebben momenteel volgende zaken geregeld:
- ceremoniemeester
- fotograaf
- videograaf
- 2 live-bands (receptie/avondfeest)
- vervoer (oldtimer voor Stadhuis + koets voor huwelijksviering in de tuin van het domein)
- bruidstaart
- make-up artieste & haarstyliste.

Deze zomer hebben we een afspraak met UVV voor de huwelijksviering, gaan we de bruidstaart (verschillende smaken) voorproeven & het ontwerp bespreken en ga ik bruidskleedjes passen. In het najaar gaan we dan kijken voor trouwringen en uitnodigingen.

Veel succes!

Liefs,

Nathalie

karen
12-5-2012
 Meld misbruik29-4-2011 19:07:34

wij trouwen op dezelfde dag en tot nu toe hebben wij:

- zaal
- traiteur gekozen
- fotograaf
- bruidsmeisjes/getuigen gevraagt
- ringen

We zijn op het moment aan het kijken om een DJ

Zodra wij het stadhuis kunnen vastleggen (gaat pas een jaar op voorand) dan gaan wij de dagindeling vastleggen. Ik ben ook een beetje aan het kijken wie wat op de dag doet (bv - de buitenlandse gasten van het stadhuis naar de zaal brengen, croissants en champagne meepakken voor op bootritje door Gent na de trouw, bloemen kiezen, etc) zodat ik niet alles zelf hoef te doen en lekker kan genieten op de dag!

Karen

Ik denk dat je echt wel op schema zit.

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik29-4-2011 23:25:16

Allemaal bedankt voor de leuke reactie's :-)

We moeten dus dringend een afspraak maken bij de kerk om onze datum vast te leggen.
Ik heb daarmee ook maar de daad bij het woord gevoegd en onze pastoor gemaild.
Ja ja, die man leeft al in het internettijdperk :-)

Jullie gaan wel allemaal vroeg kijken voor een kleedje? Ik wou wachten tot de nieuwe collectie uitkwam in oktober :s Of zouden jullie eerder op zoek gaan?

groetjes

Katrien

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik30-4-2011 0:06:36

Ja idd! Ben nu ook al ongeduldig aan het wachten totdat ik voor mijn kleed kan gaan zien. Ik weet al wat ik wil (kleed waar ik stapelverliefd op ben geworden), maar ga toch voor de zekerheid wachten tot oktober (nieuwe collectie)...dan kan ik nog kiezen hé

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik2-5-2011 10:10:08

Hier ook nog een juni huwelijk!

Zaal
Kerk
Gemeente
Bruidskindjes
Getuigen
Vervoer (ongeveer)
DJ
Fotograaf
Gastenlijst (voorlopig)

Het volgende op de lijst is toch al eens te kijken wat voor uitnodigingen we willen. Kiezen we ervoor om er zelf 1tje te maken of gaan we voor de "standaard" uitnodigingen?

Voor een kleed wacht ik op de nieuwe collectie, hoewel ik toch alvast een PRACHTIG exeplaar gevonden heb (in de winkel waar ik ga!)

Nog veel plezier!

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik2-5-2011 21:44:55

Mijn laatste update:

Zaal en catering
Kerk ligt ook vast ondertussen!! :-)
Gemeente
Bruidskindjes
Getuigen zijn gevraagd
Vervoer ook ongeveer
DJ
Fotograaf en Videograaf
Gastenlijst ligt ook vast
En we hebben een leuke save the date dvd verstuurd naar onze familie en beste vrienden :-)

Ik ben ook een websiteje aan het proberen maken, eens die online staat laat ik het jullie weten want daar zal ook ons befaamd filmpje opstaan! :-)
Iedereen is er dolenthousiast over.

Groetjes
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...