Terug naar overzicht
oooooo, zo schattig! Amai, kzou ook wel traantjes in mijn ogen krijgen hoor...
Ooohh Aurelie, zo schattig! Ik kreeg kippevel :)! Dat is waar, de kinderen rondom ons zijn er ook mee bezig! Het zoontje van sam's broer vertelde me vorige keer dat als wij gingen trouwen, hij ook ging trouwen... met zijn mama én zijn papa! "dan is iedereen getrouwd": zei hij! 4 jaar is hij hé! Hoe oud is je zusje? :)
Amai, Zo tof.... zo een kleine zus.... Haar grote zus die trouwt dat is inderdaad iets heel speciaal en dan nog in een prinsessen jurk (u foto met kleed is prachtig, en voor zo een jong meisje; alé als ik zelf naar mijn kindertijd terug kijk, doomde ik ook over een prinsessen jurk). Khoop dat ze ook iets sprookjesachtig heeft gevonden u zusje om aan te trekken op de touw... Geniet er van groetjes Ellen
Ah oei, ik las net terug de eerste zin: 6jaar dus :) Das een leeftijd om schattig te zijn! Ook al is er een groot leeftijdsverschil, zussen blijven zussen <3
Oh wat schattig! :-) Lief eh! Wat kunnen kindjes een lichtpuntje zijn voor ons :-)
Heel pakkend verhaal. Het zal voor jouw zusje ook "de" grote dag zijn. Geniet er ten volle van!
Amai, dat is wel een leuk verhaaltje gekoppeld aan jullie huwelijk Het zal voor haar op 13 mei een even speciale dag zijn als voor jullie denk ik. Ze is zeker super fier op haar grote zus
oooh zoo lief! enorm tof om zo iets te horen natuurlijk :-)
Maar hoe schattig ! Ik heb zelf 2 kindjes. Ons Marie is 3 jaar en als mama en papa trouwen gaat zij trouwen met haar broertje(1 jaar). Telkens als we voorbij de kerk rijden zegt ze het opnieuw. En toen ik vertelde dat mama een mooi lang kleed gaat dragen dan, wou ze ook een "prinsessenkleed". Ze heeft het zelf gekozen via internet. En ze is er prachtig mee! Ja, ze zijn enorm schattig hé die kleintjes!
Da's echt super schattig... Amai, ik zou al zwaar een traantje moeten wegpinken :-) Bij ons zijn het allemaal jongetjes en da's toch anders dan een meisje hé...
is idd superschattig! de oudste van mijn bruidskindjes (ook 6j) is er ook enorm mee bezig elke keer ze bij ons is vraagt ze of ze ook even mooi zal gekleed mogen zijn als ik das zo schattig hoe kleine kinderen daar ook naar uitkijken ze denken meestal"ze is nog te jong om alles ten volle te beseffen", maar ik denk dat kinderen veel meer meeleven dat men denkt! we gaan immers dit weekend achter haar kleedje en ze is daarvoor al zenuwachtiger dan ik zelf :D
* vind ik leuk *
Fantastisch hé, precies of ze gaat elke dag je kleedje zegenen. Je zal best wel fier zijn op je zusje. En zij nog meer op jouw blijkbaar. Het wordt ook een beetje "haar" trouw binnenkort. Ik ben nooit bruidsmeisje geweest en ik kan me voorstellen dat dat een hele eer moet zijn voor een meisje van 6 jaar. Mijn zoontje (bijna 9) vroeg me na school deze middag of ik toch wel naar de trouw van de prins en prinses gekeken had en was een beetje onthoogeld dat het niet gelukt was om in de klas te kijken. Ze hadden het geprobeerd via de computer maar was niet gelukt. Ik denk dat hij er stiekem ook wel een beetje mee bezig is. En mijn stiefdochtertje (ook bijna9) denkt alleen maar aan witte kleedjes. Nog 2 weekjes voor jullie!