Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 13 dagen tot 13 mei

29-4-2011 10:18:13
Hey medebruidjes,

even een berichtje omdat er vandaag nog mooi 13 dagen op de teller staan tot vrijdag 13 mei. Hopelijk is het een stralend dagje en verloopt alles naar wens. Morgen staat de tweede pas op het programma en het afhalen van de trouwringen.
Nog een aantal details moeten op orde gebracht worden maar eigenlijk alles is grotendeels gedaan.

Een bruidje die probeert rustig af te tellen,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 415

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik29-4-2011 10:27:38

Hoi Kristel,

Rustig blijven en genieten is de boodschap! Lekker wegdromen bij het huwelijk van Kate en William vandaag :-)

Groetjes,
Filipa

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik29-4-2011 10:37:21

Whoehoeeee :D Hier ook gewoon morgen nog trouwringen ophalen en de grote zaken zijn dan geregeld ze

evelien
11-5-2011
 Meld misbruik29-4-2011 19:00:18

Wij nog 11 daagjes tot de 11e mei nu :) Kan niet meer wachten zenuwen dat ik heb :D
Laten we hopen dat het zonnetje mooi schijnt die week :) :)

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik30-4-2011 9:16:00

Bij mij ook nog 13 dagen vandaag,men zenuwen heb ik onder controle dank aan de kruiden haha. Het enige wat ik nog wil is een beetje zon meer verlang ik niet alles is in orde we kunnen aftellen,ik mag wel maar de dag ervoor mijn kleedje ophalen.Hopelijk past het nog goed want op men gewicht blijven is echt wel moeilijk,we zien wel zeggen we hier lol

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...