Nu Online
Momenteel zijn er 416 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleem: cadeau ouders en cadeau getuigen

29-4-2011 13:26:00
Hoi bruidjes en bruidegommetjes,

Pfff ik zit hier mijzelf al dagenlang suf te denken over de cadeautjes voor de ouders en de getuigen...
Ik heb hier al zoveel ideeën gezien, en hoewel ze wel allemaal leuk zijn, heb ik hét idee nog niet gevonden zeg maar...
Wij zouden graag voor ons beide ouders hetzelfde geven, maar dat maakt het niet gemakkelijk...het zijn 3 groepen (mijn ouders, de vader van mijn verloofde met zijn vriendin en de moeder van mijn verloofde met haar man).
Het grootste probleem is dat omdat mijn ouders uit Portugal komen, het niet zwaar kan zijn voor op het vliegtuig. Ze spreken ook geen Nederlands, en een Bongo bon kunnen ze uiteraard ook niet gebruiken omdat ze niet hier wonen, niet vaak naar hier komen, en de dag na ons huwelijk ook al meteen vertrekken...

Voor de getuigen wilden wij ook hetzelfde geven, of tenminste toch voor de mannen hetzelfde en voor de vrouwen hetzelfde (wij hebben elk twee getuigen: voor mij mijn broer en mijn beste vriendin, voor hem zijn zus en zijn beste vriend).
Bongo gaat dus ook niet werken, want mijn broer kan dat ook niet gebruiken.
Ook zitten we met verschillende leeftijden (mijn broer is 18, mijn beste vriendin is 23, zijn zus is 29, zijn beste vriend is 30)...Ook onze ouders verschillen van leeftijd (mijne zijn in de 40, bijna 50, en de zijne in de 50, bijna zestig...) en die hebben omwille van verschillende culturen ook heel andere smaken...

Man man wat een gedoe, verschillende leeftijden, talen én landen! Ik zie het even niet meer zitten om voor iedereen een cadeau uit te kiezen! ...

Kan er iemand mij uit de nood helpen? :-) ideeën welkom!

Groetjes,
Filipa

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 5277

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik29-4-2011 13:29:46

misschien traditioneel. Maar wij denken er aan om voor onze ouders een gegraveerde kader te kopen, met onze namen en de datum. En hun dan een foto te laten kiezen om er in te steken.

Ik weet natuurlijk niet of jullie ouders veel foto's ophangen :-)

Voor getuigen weten we het nog niet, maarjah we hebben nog veel tijd hé ;)

Groetjes

Tabita

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik29-4-2011 13:36:10

Kijk eens naar ons cadeau voor de ouders...

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=307863

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik29-4-2011 13:43:04

@Tabita en Aurelie: daar hadden wij ook aan gedacht, maar zij (en vooral mijn ouders) zijn niet echt zo de mensen die foto's zullen ophangen of ergens in kaders in huis "tentoonstellen"...
Misschien zijn wij gewoon te kieskeurig ook, en denken we dat zij dit en dat niet leuk zullen vinden, terwijl dat niet het geval is...

Toch bedankt voor de tips!

Groetjes,
Filipa

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik29-4-2011 13:45:31

Wij geven na de trouw een mini foto-album van onze trouw. Misschien is dat iets. Dat is iets wat ze niet moeten ophangen of zo...

Yves

Meld misbruik29-4-2011 14:27:20

Ik dacht net hetzelfde aan te reiken.

Je ouders kunnen dan enkele foto's van je fotoshoot, mooi in een mini-albumpje ontvangen,
na opsturen (voor nog geen 10 euro aangetekend te versturen in België, dus iets meer voor Portugal)
Het zal een mooie herinnering zijn!

Vriendelijke groeten,
Yves

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik29-4-2011 14:37:49

Mijn ouders zijn ook geen foto ophangers, maar ze zeiden al van: Als ge de foto's krijgt moeten we er hebben in uitvergroot ...

Soms vergeten we dat het voor hun ook een belevenis is hé! Ze zijn ook fier op hun kinderen

Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik29-4-2011 18:16:14

Ik denk ook dat wij gewoon een mooie foto zullen geven van de dag zelf, of een mooi album! Ik heb trouwens hetzelfde probleem filipa, mijn vriend is ook van portugal en die familie spreekt natuurlijk geen woord nederlands...
groetjes!

evelien
11-5-2011
 Meld misbruik29-4-2011 18:58:46

Wij geven onze ouders (die ook onze getuigen zijn) een kalender cadeau met onze trouwfoto's op. En als na een jaar de kalender vervallen is kunnen ze de foto's nog bijhouden hé :)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:39:24

Wij laten de ouderst de keuze
Een uitvergrote foto in een kader of een minialbum.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...